du vet redan min åsikt så vi gör inte det här till en till sån tråd va?Markus skrev:2560468Ja, det är verkligen trist faktiskt. Inget botemedel finns väl heller, att det där kallas en "lätt" drog är provocerande.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
du vet redan min åsikt så vi gör inte det här till en till sån tråd va?Markus skrev:2560468Ja, det är verkligen trist faktiskt. Inget botemedel finns väl heller, att det där kallas en "lätt" drog är provocerande.

Jävligaste var på st göran.. Det fannsi nget man kunde göra för att påverka. Dom följer boken, tar i bästa fall kissprov å sen skickar hem. Om dom ändå kunde följa upp på ett vettigt sätt. Vården är ju åt helvete. Kanske blir som i Holland snart, eller som dom i Malmö gjorde på prov - delade ut gratis sterila kanyler för att minska smittspridning.Markus skrev:2560468Ja, det är verkligen trist faktiskt. Inget botemedel finns väl heller, att det där kallas en "lätt" drog är provocerande.
Ja det är ju en skitdålig idé..IronMike skrev:eller som dom i Malmö gjorde på prov - delade ut gratis sterila kanyler för att minska smittspridning.
honkiie skrev:2560471du vet redan min åsikt så vi gör inte det här till en till sån tråd va?![]()
IronMike skrev:2560476Man önskar man kunde göra mer. Hade jag kunnat, eller iofs kan jag..ta reda på info om idioten hon påstod ha mött påvägen hit. Åka dit och ta saken i egna händer, eller ringa cops så han kom bort från gatan.
Säger inte att det är dåligt. Det är en bra lösning för ett syfte. Men i det stora hela så är det inte så värst bra. Ungefär som att ge en alkoholist en kapsylöppnare så han slipper skada tummen.honkiie skrev:2560479Ja det är ju en skitdålig idé..
Jag har alltid varit anti... Är anti.Markus skrev:Vad kan du göra? Pundafre är pundare, omöjliga att komma åt om du inte låser in dem. Köp källare!![]()
ser så ut på din avatarLinusp3 skrev:2560485Hasch kan ju ge skickliga psykoser...
väldans... jag blir inte klok på det.AndreasNo skrev:2560492de e vajs...

IronMike skrev:2560494väldans... jag blir inte klok på det.
korkade upp en rioja comportillo -99 för att lugna nerverna efter kvällen.
![]()
STRIXEN skrev:2560510Jag kan av vad jag utläser också ana en psykos med vanföreställningar i kombination av alkohol/droger, vilket kan betyda att det kommer att ta viss tid att hitta sig själv igen. Behov av vård och ev. medicinering.
Har något jobbigt i livet nyligen hänt eller har det kanske funnits långvarig ångest och oro över något?
Naturligtvis kommer man på St:Göran erbjuda bra vård.
Jättejobbigt att stå brevid och vara maktlös. Bra jobbat!!
Du var en sann vän.
/S

STRIXEN skrev:2560526Undvik alltid bråk.
Jag har skickat ett par olika grabbar med polisbil idag och dom kommer ha Ågren imorgon när dom vaknar i fyllecellen misstänkta för misshandel, våld mot tjänsteman, hot mot tjänsteman, våldsamt motstånd...![]()
Upp till 4-5 månaders fängelse... för ett skitigt fyllebråk.
Och. Stämplad för livet;
Suttit på kåken.
//

E lugnt.. Shit happens. Jag har själv hamnat i slagsmål, fyllegrejjer, jobbat som vakt. Fått näsben avslaget, etc etc etc.STRIXEN skrev:2560540Ojojoj... du är en sån där som förr eller senare... troligen förr, måste lära dig genom att göra sina misstag...![]()
Jag har sett många (!) av dom och dom förlorar alltid i slutet!! Alltid.
Tänk efter före killen.
Det är tufft att vara smart.![]()
//
Sorry, detta blev off topic tråden.
Finns det några droger som mer el mindre ger ödem på ögon etc? ..påverkar olika droger ögon på olika sätt tex?Küngen skrev:2560553Låter som rohypnol blandat med alkohol, eller GHB.
AndreasNo skrev:2560530mja jo..va världens lugnaste kille, tills min ex sambo fick mig till ett psykmonster.. inte hamnat i nåt rejält slagsmål än.. men till skillnad mot förut så drar jag mig inte en sekund från gå in i ett bråk..![]()
...ska vara snäll mot dig häranefter.....Just ögon är en viktig bedömningsgrund för att göra en preliminär bedömning på sjukhus om man skall sätta in ev motgift/motåtgärder och i så fall vilka. Det är dock inte lätt som lekman att titta på ögonen och avgöra vilken drog som intagits.IronMike skrev:2560557Finns det några droger som mer el mindre ger ödem på ögon etc? ..påverkar olika droger ögon på olika sätt tex?
Boris JR skrev:2560732om hon inte umgås med folk som kan tänkas få tag på mer avancerade saker
KGK skrev:2560879vad jag hör så finns det lite av varje på festerna som ungdomarna går på idag, glad på det sättet att man inte är ung idag, lätt att det blir fel
droger är helvetet själv, tror filmen Train Spotting beskrev en del
http://video.google.com/videoplay?docid=8831108065062290038

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |