Ironmike gör något åt trafiksäkerheten 21/6 02.00 *natt-tur*

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Mera natturer har inget o läsa innan jag skall sova :fatta!

den dära Iron_Elin skapades visst igår undra av vem :rolleyes:

Hoppas du fyller på med spännande rapporter, du verkar ju knappast ha tråkigt på nätterna :hihi

Som svar - Mja, Tyresö, men är ofta utåt värmdö/nacka till..
Markus skrev:
2273128 Nisse och Klara, du var han med rastafrillan va? Visste att jag kände igen dig. :)
Ursäkta, du har något under näsan. Precis ovanför munnen, typ ludd.

Hah, kan du ge dig fan på att jag hade - jag försökte hävda min moppefrilla under läppen o fira att min rakhyvel hade gett upp hoppet o att jag var för lat att göra något om det. Alla är vi tyvärr inte släkt med tomten som får ett fint o ståtligt fluffskägg direkt vid födseln :fatta!

PS.
Så fort jag insåg att det började bli lite YMCA av det hela, så sprang jag till affärn o införskaffade anti-moppemusche-prylar, så vare med det! (för er som trodde jag hade hittat bilden på nätet, nä - det var min alldeles egna fula nunna :banana )

Last edited:
intresant läsning, åker 222'an varje dag - håller med dig, inget fel på assfalten men antar att det inte gör vägen sämre.. Var bara lite slappt av dom att räffla upp den i tors/fredags och påbörja arbetet i tisdags..

Elfie skrev:
2478679 intresant läsning, åker 222'an varje dag - håller med dig, inget fel på assfalten men antar att det inte gör vägen sämre.. Var bara lite slappt av dom att räffla upp den i tors/fredags och påbörja arbetet i tisdags..
Dom hade ju kunnat asfaltera hela bulten å halv södertörn med all den asfalten, jag sa åt dom igen, senast förra veckan när dom hade spärrat av vid mölnviksrondellen :mad:

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla