Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Softa filmer! Själv gjorde man ju 200 mil (1.243 miles) på mindre än 24 timmar förr förra sommaren... host host![]()
Ruskigt snygg klippt också.![]()
Hur var det? Jävligt korta pauser eller anpassad överhastighet?![]()
![]()
Eller gick det bara just å just...![]()
Inte illa.Full pung sthlm-älvsbyn med surblade -04 och så full pung hem igen med en lite mindre sur gixxer -02 och sen avslutning på 7 mil ut till sollenkroka för en aftonbastu.
Med tanke på att ni körde sporthojar var det mycket starkt jobbat.
Körde själv SadleSore 1000 i slutet av september mellan Stockholm och München på drygt 16 timmar men på en Deauville 650 med enorm framruta. Har dock inte ansökt om certifikatet från IB ännu. Har ni fått era?
Inte illa.
Hur lång tid tog det och mellan vilka klockslag?
4 tankstopp + 1 tankstopp med mat. Varje tankstopp stjäl ca 10 min. Det gör att det återstod 5 timmar och 10 min ute på vägarna i fart. 92 mil på 5 timmar och 10 minuter kräver ett snitt på 178 km/h. I halvtaskigt ljus.Den enda sträckan Jag har koll på tidsmässigt är Hornstull-Piteå (92mil) ganska precis 6 timmar med 5 tankstopp var av ett med inmundigande av torr macksmörgås och 2 redbull. Drog från sthlm 01 och var i piteå 07 där jag pausade för det var för tidigt att ringa killen Jag skulle byta hoj med 5 mil därifrån.
Sen drog Jag hem vid 10-11 tiden nån gång med gamsuckan men då höll jag lägre tempo + att det var mer traffik samt ett mindre monsunregn i sundsvall![]()
4 tankstopp + 1 tankstopp med mat. Varje tankstopp stjäl ca 10 min. Det gör att det återstod 5 timmar och 10 min ute på vägarna i fart. 92 mil på 5 timmar och 10 minuter kräver ett snitt på 178 km/h. I halvtaskigt ljus.
Har dock inte ansökt om certifikatet från IB ännu. Har ni fått era?
4 tankstopp + 1 tankstopp med mat. Varje tankstopp stjäl ca 10 min. Det gör att det återstod 5 timmar och 10 min ute på vägarna i fart. 92 mil på 5 timmar och 10 minuter kräver ett snitt på 178 km/h. I halvtaskigt ljus.
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |