Iron maiden!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Gah! Missa biljett släppet som vanligt...
Nån som får förhindrar så kan jag använda 2-4 biljetter! :tummenupp

Vilka ska gå? Va på förra konseren och även om a mater of life and death inte är min favorit skiva va det grymt kul!

Ja skall me gååå :)
Såg aldrig senaste touren men var på ullevi -05 och den festen vill jag inte missa igen. Blir även att besöka stadion 10dagar innan. Kommer bli en grym sommar! :rock

hur är det med atg ombud blir dom tilldelade en kvot eller? man borde ju slippa väntan där iaf?

(till nästa gång alltså)

Ja skall me gååå :)
Såg aldrig senaste touren men var på ullevi -05 och den festen vill jag inte missa igen. Blir även att besöka stadion 10dagar innan. Kommer bli en grym sommar! :rock
Släpps det biljetter vid stadion? Är alla biljetter släppta?

Last edited:
hur är det med atg ombud blir dom tilldelade en kvot eller? man borde ju slippa väntan där iaf?

(till nästa gång alltså)

Släpps det biljetter vid stadion? Är alla biljetter släppta?

Både Ullevi och Stadion släpptes samtidigt. Alla biljetter är inte släppta. Dom brukar spara lite grann för att potionera ut några gånger tror jag. Det för att komma till rätta med svarthandeln.
ATG-ombud blir inte tilldelade några kvoter mig veterligen. Det är först till kvarn som gäller. Och nog tusan lär man få vänta där också. Varför tror du att du inte skulle få vänta där? :)
Hade så vart fallet så hade ju massa använt enbart ATG :tungan

Helt klart värt att börja köa 0600, hade min biljett i handen 0903 :yoparty

Både Ullevi och Stadion släpptes samtidigt. Alla biljetter är inte släppta. Dom brukar spara lite grann för att potionera ut några gånger tror jag. Det för att komma till rätta med svarthandeln.
ATG-ombud blir inte tilldelade några kvoter mig veterligen. Det är först till kvarn som gäller. Och nog tusan lär man få vänta där också. Varför tror du att du inte skulle få vänta där? :)
Hade så vart fallet så hade ju massa använt enbart ATG :tungan

Du menar att man får vänta på sytemet där? :3freak blockerar ju kassan helt :va

Okej hur vet man när dom släpps då?

Du menar att man får vänta på sytemet där? :3freak blockerar ju kassan helt :va

Okej hur vet man när dom släpps då?

Vänta på vilket system menar du och blockerar kassan helt? Va yrar du om eg? :)
Det går på 20-30sekunder att fixa varje person. De lägger bara in namn, telenr och biljetterna så e de klart sen.

Man får pröva att ringa tror jag är enda alternativet. Det är inga direkta datum, tror jag som sagt. Ring gotevent lr ticnet och fråga :)

Vänta på vilket system menar du och blockerar kassan helt? Va yrar du om eg? :)
Det går på 20-30sekunder att fixa varje person. De lägger bara in namn, telenr och biljetterna så e de klart sen.

Man får pröva att ringa tror jag är enda alternativet. Det är inga direkta datum, tror jag som sagt. Ring gotevent lr ticnet och fråga :)
Jag yra? Vad yra du om att man får vänta på atg ombud? är inte direkt som ticnetshemsida att man får köa för att komma in.

Ska göra det :D

Jag ska till Ullevi! Har ståplatsbiljetter över om ngn är intresserad. Skicka PM isf.

Jag yra? Vad yra du om att man får vänta på atg ombud? är inte direkt som ticnetshemsida att man får köa för att komma in.

Ska göra det :D

Vet inte riktigt vad du menar eg. Säger du att man inte behöver vänta något om man köper hos ett ATG-ombud?

Perfekt de ju isf, då behöver ingen någonsin vänta på sina biljetter i fortsättningen :)

Då måste bara jag lägga mig i diskussionen :) fick mina biljetter via Iron Maiden FC i torsdags :yoparty tre spelningar blir det för mig. stadion, oslo och ullevi:hihi någon mer som ska köa ett par dagar innan ullevi/stadion?

ja, jag var bara tvungen att skryta av mig..

Vet inte riktigt vad du menar eg. Säger du att man inte behöver vänta något om man köper hos ett ATG-ombud?

Perfekt de ju isf, då behöver ingen någonsin vänta på sina biljetter i fortsättningen :)

Nej jag undra om det va så?:va

Ursäkta virrigheten har varigt sån hela dan :gnissla

Då måste bara jag lägga mig i diskussionen :) fick mina biljetter via Iron Maiden FC i torsdags :yoparty tre spelningar blir det för mig. stadion, oslo och ullevi:hihi någon mer som ska köa ett par dagar innan ullevi/stadion?

ja, jag var bara tvungen att skryta av mig..

Fick de första biljetterna där med. Gick med i tisdags just för det :)
Skall på Ullevi, Stadion och ev försöka åka på Wacken med och se dom. Tänker inte köa ett par dagar innan dock :tungan (man har väl armbågar:))

Fick de första biljetterna där med. Gick med i tisdags just för det :)
Skall på Ullevi, Stadion och ev försöka åka på Wacken med och se dom. Tänker inte köa ett par dagar innan dock :tungan (man har väl armbågar:))

härligt :) jo, ta sig långt fram går ju alltid, men gemenskapen i en konsertkö är oslagbar. :) Någon som har erfarenheter från att köa utanför ullevi? möjligheter att tälta eller liknande? har aldrig köat utanför ullevi :rolleyes:

Jag skall bygga ljud & scen i Ullevi, var bara tvungen att skryta lite.. ngn som vill köpa autograf billigt :D

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026