Iron maiden!

härligt :) jo, ta sig långt fram går ju alltid, men gemenskapen i en konsertkö är oslagbar. :) Någon som har erfarenheter från att köa utanför ullevi? möjligheter att tälta eller liknande? har aldrig köat utanför ullevi :rolleyes:
Förra året stog jag å polarn och köa in till maiden i 3h Skit trevligt tills vi kom till spärren och innser att det va helgen efter vi hade biljeter till :rofl

Hade först sittplatser och dom va till den helgen men ståplatserna vi fick tag i sen va till extra konserten :hihi

:D
Förra året stog jag å polarn och köa in till maiden i 3h Skit trevligt tills vi kom till spärren och innser att det va helgen efter vi hade biljeter till :rofl

Hade först sittplatser och dom va till den helgen men ståplatserna vi fick tag i sen va till extra konserten :hihi

hahah :D

när vi köade till metallica i somras va det några som köade lika länge som oss (två nätter) men inte hade biljetter :3freak sen blir dom förvånade över att folk blir förbannade när dom desperat sitter och ringer på biljettannonser vid 1tiden natten innan konserten :dummer

Jajjemänsan.
Biljetter har man, hotellbokning är på g.
Fy fanken vad skönt det känns!

Några här som kommer 'göra Götet' efter konserten? Jag och bror kommer iaf ta åtminstone 2-4-6-8 bäverhojt efteråt!

När vi ändå pratar konserter och hög volym undrar jag om nån har bra tips på öronproppar som bara dämpar ljudet utan att förvränga det?

Jajjemänsan.
Biljetter har man, hotellbokning är på g.
Fy fanken vad skönt det känns!

Några här som kommer 'göra Götet' efter konserten? Jag och bror kommer iaf ta åtminstone 2-4-6-8 bäverhojt efteråt!

När vi ändå pratar konserter och hög volym undrar jag om nån har bra tips på öronproppar som bara dämpar ljudet utan att förvränga det?

härligt :tummenupp

jag har alltid använd apotekets musik/simproppar på konserter och i replokalen. tycker de ger mycket för pengarna och man vänjer sig fort vid ljudet och tänker inte mycket på dem. finns i olika storlekar så har du som mig smala örongångar är det extra skönt att det inte känns som att trycka in en fet trästam i örat :3freak

aah.. tack för tipset.
Känns som om de är seriösare än Jobbets gula som är till för att dämpa explotionsbuller. =D

2 st biljetter bokade, nu ska sonen få se sin första Maiden konsert, inte varje dag man får en superlycklig 16 åring här hemma, nu gäller det bara att lära han allsångslåtarna hehe :yoparty
Kommer att bli en låååååååååååååång väntan nu:mad:

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...