Iron Maiden till Sverige nästa sommar!

dom gillar Sverige, har intervju med dom där de säger att inte riktigt fattar vad som händer i Sverige.

Det gör inte Jag heller. Att dom säger att dom tycker svärje e bäst är väl inge konstigt. Det gör ju alla band på alla platser i världen de spelar. Sen att vi svenskar slänger upp sånna uttalanden på dn´s första sida och tror vi blivit placerade på världskartan är ju bara ett kvitto på hur naiva vi är.

Att dom säger att dom tycker svärje e bäst är väl inge konstigt. Det gör ju alla band på alla platser i världen de spelar. Sen att vi svenskar slänger upp sånna uttalanden på dn´s första sida och tror vi blivit placerade på världskartan är ju bara ett kvitto på hur naiva vi är.

Jo det förstår jag med, helt påhittat låter det inte dock intervjun då de har lite ödmjukhet, de säljer ju också ut sina föreställningar ganska bra.

Jo det förstår jag med, helt påhittat låter det inte dock intervjun då de har lite ödmjukhet, de säljer ju också ut sina föreställningar ganska bra.

Det säger väl lite om nivån på svenskar. Det är väl bara tunnhåriga 38-åringar som envisas med att gå på ajronmäjdenkoncert då de inte kommit på att det finns cheyer.

Det säger väl lite om nivån på svenskar. Det är väl bara tunnhåriga 38-åringar som envisas med att gå på ajronmäjdenkoncert då de inte kommit på att det finns cheyer.

:hihi
en del gillar krigsfartyg mer än jenna jameson har jag sett

jag har ingen aning men i intervjun så säger dom att flera generationer går på deras föreställningar, om det skiljer sig mot andra länder vet jag inte men det låter som det i intervjun.

:hihi
en del gillar krigsfartyg mer än jenna jameson har jag sett

jag har ingen aning men i intervjun så säger dom att flera generationer går på deras föreställningar, om det skiljer sig mot andra länder vet jag inte men det låter som det i intervjun.

Det bor en harmynt 42-åring i krokarna här. Han är tunnhårig men envisas med att ha långt hår. Dessutom kör han med skinnbrallor och fodral till mobilen i skärpet. Han ska nog dit och kolla tror Jag.

Här haglar fördomarna hej vilt ja.. :) Dessutom utsluter väl inte det ena det andra lr?

Det bor en harmynt 42-åring i krokarna här. Han är tunnhårig men envisas med att ha långt hår. Dessutom kör han med skinnbrallor och fodral till mobilen i skärpet. Han ska nog dit och kolla tror Jag.

"Under hela turnén förfogar Iron Maiden över en Boeing 757 som kommer att transportera band, crew och 12 ton utrustning från stad till stad. Kapten på planet är självklart sångaren Bruce Dickinson" Reeespect!:yoparty

Det får vara hur många harmynta med överkammning som helst på konserten, jag är övertygad om att Maiden kommer spela brallorna av även dig, din surpuppa :pannkyss, om du skulle komma dit.
JAG VILL HA BILJETTER! Slet som en galning för att få Metallica biljetter. Vi var 4st som gick på konserten och vi snittade 1400kr/biljett. Trist.:gnissla Vi hämtade sista biljetten i Degerfors, åkte en heldag på Gelleråsen och gick på konserten i Sthlm efteråt. Det var en toppendag, även om det sved i plånkan.

Reggad på fancluben så nu kan man förhoppningsvis få biljetter den 8e :)
Har som reserv att absolut åka på Wacken om jag inte får biljetter till Ullevi-konserten.

alltså hur svårt är det att få tag i biljetter?

Förhoppningsvis inte omöjligt :tungan
Men det är inte alltid så lätt att komma fram på telefon lr komma åt hemsidan när det sitter massa andra pack som också vill komma åt samma saker :)

Dom sålde slut drygt 50000 biljetter sist till Ullevi på 45min tror jag det var.

Det lär ha gått undan ja :)

"ticket agent", är det Ticnet i Sverige de tro?
Tickets can only be purchases via the ticket agent's website

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...