Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har inte dom gamla gubbarna knarkat ihjäl sig än?
Han är sotis för att han inte är multimiljonär och världskändis!Har du någon info som alla andra missat eller??
dom gillar Sverige, har intervju med dom där de säger att inte riktigt fattar vad som händer i Sverige.
Att dom säger att dom tycker svärje e bäst är väl inge konstigt. Det gör ju alla band på alla platser i världen de spelar. Sen att vi svenskar slänger upp sånna uttalanden på dn´s första sida och tror vi blivit placerade på världskartan är ju bara ett kvitto på hur naiva vi är.
Jo det förstår jag med, helt påhittat låter det inte dock intervjun då de har lite ödmjukhet, de säljer ju också ut sina föreställningar ganska bra.
Det säger väl lite om nivån på svenskar. Det är väl bara tunnhåriga 38-åringar som envisas med att gå på ajronmäjdenkoncert då de inte kommit på att det finns cheyer.
![]()
en del gillar krigsfartyg mer än jenna jameson har jag sett
jag har ingen aning men i intervjun så säger dom att flera generationer går på deras föreställningar, om det skiljer sig mot andra länder vet jag inte men det låter som det i intervjun.
Det bor en harmynt 42-åring i krokarna här. Han är tunnhårig men envisas med att ha långt hår. Dessutom kör han med skinnbrallor och fodral till mobilen i skärpet. Han ska nog dit och kolla tror Jag.
Han ska nog dit och kolla tror Jag.
Har som reserv att absolut åka på Wacken om jag inte får biljetter till Ullevi-konserten.
alltså hur svårt är det att få tag i biljetter?
Förhoppningsvis inte omöjligt![]()
Maiden kommer spela brallorna av även dig
Ok, en kille hade köat i veckan från kl.03.00 till Celine Dion, när får man börja köa till maiden då?
Du får börja köa precis när du vill.
Dom sålde slut drygt 50000 biljetter sist till Ullevi på 45min tror jag det var.
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |