Klockringaren
nissenys
Viffern vill ha irridiumstift som skall bytas på 3600 mil, oklart om det behövs eller inte utan bara vad som står i manulen
Du kan antagligen låta dom sitta i för alltid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Viffern vill ha irridiumstift som skall bytas på 3600 mil, oklart om det behövs eller inte utan bara vad som står i manulen
Genom att elektroden är smalare / tunnare än på vanliga stift krävs lägre spänning för gnista. Så om tändspolarna inte orkar ge tillräcklig spänning för 100 % gnistor med vanliga stift vid högre varv så är det inget konstigt att det blir gnista med Iridium eller Platinastift.
Smalare / tunnare elektroder kräver lägre spänning för gnista.
Viffern vill ha irridiumstift som skall bytas på 3600 mil, oklart om det behövs eller inte utan bara vad som står i manulen
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA
BSA har avtäckt sin fjärde ... |
|
|
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National
Årets Gotland Grand Nationa... |
|
|
Nytt om H-D Bagger-Världscupen
Under en presskonferens på ... |