IQ test

Lokke skrev:
Ska vi starta en "Visionary Philosopher "-klubb? :tummenupp :D

Tänkte precis fråga dig det samma :D .

Som svar på frågan, så naturligtvis skall vi skapa en klubb och ha egna filosofiska möten där vi diskuterar våra visioner :rock

:hej

Gjorde inte testet pga skrikande däck, soligt väder, tajta brudar och besök senare ikväll. Kan även ha berott på Bin Laden, USA och en massa annat som svider i öppna sår.

Riktiga IQ-test innehåller ingen språkdel mm, utan rent logiskt tänkande. Det här är mer ett "kunskapstest".

no offence alltså, men fasen va alla har "ursäkter" till medelmåttig iq =)

Ja ja........ska inte säga vad jag fick....

å min engelska är ganska dålig....så är det dåligt väder oxå =)

your iq is 110 =)

blä! :slicka

Eftersom jag vet att jag inte är korkad så skiter jag i löjliga test :D
(I själva verket är jag livrädd för att få -140 :confused: )

Medelresultatet är 90 i USA. Här på Sporthoj verkar det vara 130 och då förstod åtminstone inte jag vissa av frågeställningarna.

Inte undra på att Bush kan bli president där borta.

135 för mig.
Verkar vara ganska medel enl vad man ser här. Lättare att hålla koll på hur duktig man är på typ högskoleprovet och så...

124
Är asdålig på engelska, men ge mej det på svenska så får jag mer :öl

För att va extra cool valde jag alltid det ord jag inte förstod :rock

Flåklypa skrev:
Medelresultatet är 90 i USA. Här på Sporthoj verkar det vara 130 och då förstod åtminstone inte jag vissa av frågeställningarna.

Inte undra på att Bush kan bli president där borta.

Tja, jag undrar om dom bara har skrivit att medel är 90 så att största delen får känna sig smart. Det är ju det som alla vill höra, att man är smart. Vem vill tro ett test där man kommer under genomsnittet.

.....men å andra sidan vill också jag tro att jag e smart, så därför stämmer det säkert! :tummenupp

135

Our analyses indicate that your Intellectual Type is: Precision Processor. This means that among other things, you have superior skill in mathematics. <--- Svar nej :)

Och som någon invände, japp IQ test blir lätt kunskapstest snarare än intelligenstest då folk med utbildning har lättare att klara vissa frågor. En fråga var t.ex. ganska lätt om man kunde pythagorassats, någon som bott i en stuga hela sitt liv skulle nog inte klarat den frågan, men samtidigt inte nödvändigtvis vara mindre intelligent än en annan. Däremot är det väl tänkt att alla som tar provet har hyffsat likartade grundvillkor, som t.ex. internetanslutning :p

"Most people's IQs are between 70 and 130. In fact, 95% of all people have IQs within that range. 68% of people score between 80 and 120."

Our analyses indicate that your Intellectual Type is: Precision Processor. This means that among other things, you have superior skill in mathematics.

Så stod det ju på de flesta med liknande nära reultat....

750RR

Your IQ score is 127

Our analyses indicate that your Intellectual Type is: Visual Mathematician. This means that among other things, you have superior skills in mathematics and spatial reasoning.

Inte så illa eller?
På theSparks IQ test (inte det första som var ett trick) Fick jag 158 på :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti