Grusbuse
11.37s 199,2 Km/h
Grusbuse skrev:Gör som jag.. skit i att gå dit och ät helt enkelt!![]()
Det är ju inte direkt nå goda burgare dom tillverkar McD
För att cittera mig själv

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Grusbuse skrev:Gör som jag.. skit i att gå dit och ät helt enkelt!![]()
Det är ju inte direkt nå goda burgare dom tillverkar McD
Blackninja skrev:Har stavning och intelligens något gemensamt?
Det ska vara Frasses Megaskrov.izznix skrev:Nej tacka vettja (scan)gatuköks burgare där man får cola, strips å 200g burgare för ~50 riksdaler
SM 570 RR skrev:MC skulle utrotas från sverige.
Jävla pissmat. Flottigt som fan, snabba kalorier, mängder med socker.
Nej fyfan.
Det är ju inte ens vitaminer i salladen...![]()
geting skrev:bara en liten tanke:
personalen som jobbar där är grymt stressad, grymt underbetald och får grymt mkt skit av cheferna
tror ni verkligen dom bryr sig det minsta om folk får rätt grejer i sina påsar? hade ni jobbat arslet av er för 50spänn i timmen?
och sen varför i helvete handlar ni på MCD överhuvudtaget? sämre och äckligare mat finns överhuvudtaget inte
Miss_Orchidee skrev:stackare, jag får be om ursäkt då.... mina gäster får alldrig fel...
vill du ha en förklaring till varför det blir så ibland kan ja gärna förklara....
törnan skrev:10min senare ringer Mcds sverigechef upp från skidbacken han står i på sin semester och förklarar att alla de mindre skötsamma har fått gå hem och inte är välkommna tillbaka...
Markus skrev:Den enda jag jobbat med rånade företaget han jobbade på tillsammans med mig, efter att han fått sparken pga stölder och bedrägerier.
Markus skrev:![]()
Tänk vad avsaknaden av kommatering kan göra, det skulle naturligtvis varit:
"...rånade företaget han jobbade på, tillsammans med mig..."
Vafan, det blir ju också fel.![]()
/D.Yslektiker
McB skrev:Mitt förslag:
"...rånade företaget han och jag jobbade på..."
Syftningsfel är roligt.![]()
Markus skrev:Det är ett bra förslag, men då hade jag ju varit tvungen att skriva om texten. Jag ville komma billigt undan och bara ändra placeringen på några tecken.![]()
von reisen skrev:Fel på beställningar kan det bli överallt pizzerior, kina krogar och korvmojar. Finns väl få ställe som man får sina grejor så snabbt som mc-donalds, inte konstigt om det blir fel någon gång.
Markus skrev:Nja, 10 sekunder efter att man sagt "utan is" så häller en normalbegåvad människa inte is i muggen. Om man beställer A+B+C, så behöver inte puckot gå tillbaks till kassan efter A och B och titta på skärmen efter B respektive C heller. Men det är skönt att det finns jobb även för nötter.
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |