Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
du kommer att tycka att minnet i nanon är litet, först tänker man äh 4gb det är mer än i de flesta mp3 spelare, sen vill man ha in lite filer och grejer för att flytta mellan datorer, sen har man helt plötsligt fyllt den. så gjorde jag med min 20gb:areNoicE skrev:2313943Vad är värdast, en nano 4gb eller en video 30gb?
Jag har känt och klämt på dom båda...
Men tröttnar man på minnet i nanon eller storleken på videon?
Priset skiljer sig ju ändå inte sååå mycket...
morlock skrev:2313951NANO, flashbaserad vilket ger väsentligt smidigare format och bättre batteritid. 2GB räcker långt också....
ok.. du tröttnar på storleken på "Videon" och lämnar den hemma. Och där gör den ju stor nytta?NoicE skrev:2313959Jo jag vet alla fördelar med dom båda, jag vill bara höra lite IRL relaterade saker![]()
morlock skrev:2313968ok.. du tröttnar på storleken på "Videon" och lämnar den hemma. Och där gör den ju stor nytta?
Jag har en Ipod Nano 4gb och kan inte vara mer nöjdNoicE skrev:2313943Vad är värdast, en nano 4gb eller en video 30gb?
Jag har känt och klämt på dom båda...
Men tröttnar man på minnet i nanon eller storleken på videon?
Priset skiljer sig ju ändå inte sååå mycket...

med firewire så tar det jämna timmen att fylla 20gb så det är inte så fruktansvärt lång tidMatteKholm skrev:2314845Appropå att använda dom till att flytta filer, tex. mellan jobbdator och hemdator, vad är det för överföringshastighet? Tar det inte typ ett halvt dygn att flytta 4gb? Tjejens gamla mp3 spelare tar det bra lång tid att fylla 256mb. Kanske är något bättre fart i dagens spelare?
öhhh är inte usb 2 snabbare?-Rosen- skrev:2315563med firewire så tar det jämna timmen att fylla 20gb så det är inte så fruktansvärt lång tid
prulle skrev:öhhh är inte usb 2 snabbare?
enligt apples sida så använder videon sig inte ens av firewireCJ900RR skrev:2315625Nja.. Firewire har en teoretisk toppfart av 400 MB/s, Medans USB2 har en teoretisk toppfart av 480 MB/s. Men nu finns ju Firewire 800, vilket då har en toppfart av, just det, 800 MB/s.
Teori och praktik går ju dock sällan hand i hand, så jag tror att det kvittar vilket man väljer mellan Firewire 400 och USB2.
http://www.barefeats.com/usb2.html
Noteras bör är att jag inte har en aning om vilket typ av Firewire som Ipoden stöder.
vlket är skumt eftersom att det är samma dockkontakt som innan 
Sweet.Nitrogen skrev:2317755Jag har video 60gb.
Fatta vad mkt porr jag kan ha på iPoden!!!

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |