iPhone-tråden

En del tog det på lite större allvar,

Här är svaret,

Klicka på bilden för en större version

Namn: stfu.jpg
Visningar: 68
Storlek: 39,5 KB
Id: 411226

Fast typ allt där har funnits som fristående program bra länge, kanske inte 64-bit's då. Du vet, med Android kan man ändra det mesta själv, precis som man vill ha det. :krama
Det vet vi, men det här är ju en apple-tråd.
Det finns forum där Apple och Android-fans kastar paj på varandra så man inte får nån info längre, bara näthat.
På SH är vi ju snela och mogna eller hur?

Tröjbärare stavas med ett j förresten :krama

Javisst, ni går inte att omvända, det vet jag. Men med "Bendgate" och allt som varit var jag tvungen att titta in i tråden. Men nu ska jag knipa! (Gick ju ursprungligen in här för att svara på en fråga längre upp här på sidan, som ingen annan svarat på, där jag (nästan) uppmanade en redan indoktrinerad äpple (banan) -ägare att köpa en iphone6. :crash

Javisst, ni går inte att omvända, det vet jag. Men med "Bendgate" och allt som varit var jag tvungen att titta in i tråden. Men nu ska jag knipa! (Gick ju ursprungligen in här för att svara på en fråga längre upp här på sidan, som ingen annan svarat på, där jag (nästan) uppmanade en redan indoktrinerad äpple (banan) -ägare att köpa en iphone6. :crash
Jag menade ju fyra j :hihi

Var det ngn som fick tag på en sexa igår utan förbokning?

Jag köpte en på Apple Store i Täby idag, 6'a, grå, 128.

Tog 5 min från ankomst till avfärd :tummenupp

Nöjd samt har ett silikon fodral så linsen märks inte.

Last edited:
Prata storlek på mobilerna istället för skärmstorlek.
Apples nya 4.7 är stor för att vara en 4.7 och det skiljer stort mellan olika tillverkare och mobiler.

Njäe, klämde på en 6:a idag och köplusten gick på lunch.
Tunn och hal och ett periskop till kamera.

Man får en jävla massa diesel för 7,395:-

Njäe, klämde på en 6:a idag och köplusten gick på lunch.
Tunn och hal och ett periskop till kamera.

Man får en jävla massa diesel för 7,395:-

Drygt sju papp för en lur!? Är den guldpläterad? Sanslöst pris för en så liten grej...

Jag köpte 6 plus:-) grå den e enorm men riktigt bra. Väldigt nöjd o bra batteri tid. När jag snvänder den på jobbet då surfar jag en hel dl lyssnar på spotyfi o ljud böcker.. Brukar få ladda 2 gånger om dan med min iphone 5 men med denna har jag halva batteri tiden kvar på kvällen o lite mer ibland. 64 gig köpte jag föresten.

Enda sättet att fixa wifi:n är att byta den mot en ny vilket du kommer att få då 3 års reklamationsrätt gäller på detta fel. Applestore skriver ett intyg om du inhandlat telefonen någon annanstans.
Jag fick min utbytt av Telenor efter 2,5 år med ett intyg från App Store i täby att det är ett vanligt fel som inte orsakas av yttre påverkan.
Vilken Iphone-modell gällde det, och hur gick du tillväga?
Har en 5:a som har exakt samma problem, inköpt för 2 år sedan.
Verkade dom känna till problemet på Applestore, eller fick du lämna in för felsök först?

Vilken Iphone-modell gällde det, och hur gick du tillväga?
Har en 5:a som har exakt samma problem, inköpt för 2 år sedan.
Verkade dom känna till problemet på Applestore, eller fick du lämna in för felsök först?

Jag gick till AppStore, de kopplade upp mot telefonen och såg det direkt i sin padda.

Min var en 4s men jag tror att samma problem kan uppstå på vilken som helst och det kostar ju inte att få det testat.

Vi var fem stycken vid samma tillfället med samma problem så ja de borde känna till problemet.

Jag var dock tvungen att vända mig till Telenor för reklamationen eftersom jag haft telefonen i över två år. Annars hade Apple bytt ut den direkt. :)

Jag gick till AppStore, de kopplade upp mot telefonen och såg det direkt i sin padda.

Min var en 4s men jag tror att samma problem kan uppstå på vilken som helst och det kostar ju inte att få det testat.

Vi var fem stycken vid samma tillfället med samma problem så ja de borde känna till problemet.

Jag var dock tvungen att vända mig till Telenor för reklamationen eftersom jag haft telefonen i över två år. Annars hade Apple bytt ut den direkt. :)

Ok, då får jag svänga förbi och kolla med dom.
Tack för snabbt och bra svar! :)

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...