iPhone-tråden

En hel vecka höll min nya sexa ihop, glaset lossnade! Gick in till telia, hann knappt börja beskriva problemet, kom till typ: känns som att glaset har loss....

Hon tog den, klämde längst upp på vänster sida, la ner den och gick och hämtade en sprillans ny sexa från lagret, färdigförpackade av apple endast för sådana här reklamationer enligt henne. Jag var tydligen inte den första:näsblod känns som att apple har vetat om att sexan har kvalitetsproblem men börjat sälja dom ändå och skickat ut ersättningstelefoner med uppmaning till återförsäljarna att byta de trasiga telefonerna utan tjafs och krångel för att mörka och ha nöjda kunder:crash

Ngn mer som har fått tag på ett måndagsex?
 
En hel vecka höll min nya sexa ihop, glaset lossnade! Gick in till telia, hann knappt börja beskriva problemet, kom till typ: känns som att glaset har loss....

Hon tog den, klämde längst upp på vänster sida, la ner den och gick och hämtade en sprillans ny sexa från lagret, färdigförpackade av apple endast för sådana här reklamationer enligt henne. Jag var tydligen inte den första:näsblod känns som att apple har vetat om att sexan har kvalitetsproblem men börjat sälja dom ändå och skickat ut ersättningstelefoner med uppmaning till återförsäljarna att byta de trasiga telefonerna utan tjafs och krångel för att mörka och ha nöjda kunder:crash

Ngn mer som har fått tag på ett måndagsex?

Älskar att Apple inte tjafsar utan direkt ser till kunden bästa och bara byter ut skiten.
 
En hel vecka höll min nya sexa ihop, glaset lossnade! Gick in till telia, hann knappt börja beskriva problemet, kom till typ: känns som att glaset har loss....

Ngn mer som har fått tag på ett måndagsex?

Nej då, i mitt fall har dom löst det på ett ännu smartare sätt: Jag har inte fått någon alls. Beräknad leverans var V.40.
 
Älskar att Apple inte tjafsar utan direkt ser till kunden bästa och bara byter ut skiten.

Det hade dom gjort oavsett men jag var beredd på att telia skulle skicka in telefonen till apples servicepartner som i sin tur skulle bekräfta den som trasig för att sedan skicka ärendet vidare till apple som i sin tur skickar en ny lur till kunden! Så gjorde dom ivf när jag reklamerade min femma. Fick som sagt en ny femma utan tjafs men fick vänta tre veckor så visst var det bra att jag fick sexan utbytt på stående fot men faktum kvarstår att apple förmodligen är medvetna om kvalitetsbristerna på sexan men säljer dom ändå och bytar ut trasiga ex omedelbart. Vad säger att den jag fick utbytt är okej?
 
Nej då, i mitt fall har dom löst det på ett ännu smartare sätt: Jag har inte fått någon alls. Beräknad leverans var V.40.

Beställde du av telia? Själv orkade jag inte sitta uppe i värsta fall hela natten för att förboka! Gick in till telia den 26:e, frågade om dom hade några extratelefoner dom kunde sälja utäver de som var förbokade. -avisst, vilken färg vill du ha? Kan ta en silver. Tycker fortfarande synd om de tre grabbarna som satt där med hakan ner till anklarna, dom hörde mitt samtal med expediten, stackarna hade i värsta fall suttit uppe hela natten för att få ett ex först och här kom en som bara hämtar ut en utan att ha förbokat:D
 
Det hade dom gjort oavsett men jag var beredd på att telia skulle skicka in telefonen till apples servicepartner som i sin tur skulle bekräfta den som trasig för att sedan skicka ärendet vidare till apple som i sin tur skickar en ny lur till kunden! Så gjorde dom ivf när jag reklamerade min femma. Fick som sagt en ny femma utan tjafs men fick vänta tre veckor så visst var det bra att jag fick sexan utbytt på stående fot men faktum kvarstår att apple förmodligen är medvetna om kvalitetsbristerna på sexan men säljer dom ändå och bytar ut trasiga ex omedelbart. Vad säger att den jag fick utbytt är okej?

Jag vet många som har haft stora problem med utbyte av andra märken. Där har det försökts att skyllas över på kunden, att de gjort ditten o datten för att själv ha orsakat problemet.
 
Beställde du av telia? Själv orkade jag inte sitta uppe i värsta fall hela natten för att förboka! Gick in till telia den 26:e, frågade om dom hade några extratelefoner dom kunde sälja utäver de som var förbokade. -avisst, vilken färg vill du ha? Kan ta en silver. Tycker fortfarande synd om de tre grabbarna som satt där med hakan ner till anklarna, dom hörde mitt samtal med expediten, stackarna hade i värsta fall suttit uppe hela natten för att få ett ex först och här kom en som bara hämtar ut en utan att ha förbokat:D

Nej, Tre. Dom har enligt egen utsago inte fått några 6 plus 128GB levererade alls ännu. Satt inte heller uppe utan beställde på morgonen, någon måtta får det vara.
 
Nej, Tre. Dom har enligt egen utsago inte fått några 6 plus 128GB levererade alls ännu. Satt inte heller uppe utan beställde på morgonen, någon måtta får det vara.

Mannen från tre är på semester:rofl
 
Jag vet många som har haft stora problem med utbyte av andra märken. Där har det försökts att skyllas över på kunden, att de gjort ditten o datten för att själv ha orsakat problemet.

Det är mkt möjligt men nu handlar det om att apple kränger telefoner med kvalitetsbrister som dom förmodligen är högst medvetna om istället för att se till att åtgärda ev kvalitetsproblemen INNAN lansering.
 
Nej, Tre. Dom har enligt egen utsago inte fått några 6 plus 128GB levererade alls ännu. Satt inte heller uppe utan beställde på morgonen, någon måtta får det vara.

Det förklarar ju saken, beställer man från tre får man förvänta sig det. :tummenupp

Det är mkt möjligt men nu handlar det om att apple kränger telefoner med kvalitetsbrister som dom förmodligen är högst medvetna om istället för att se till att åtgärda ev kvalitetsproblemen INNAN lansering.

Oavsett så tycker jag vad jag tycker om Apple. De är bra på att lösa problemen och sen om de använder de som köper varorna som testpersoner är ju upp till dem. Förlorar de kunder på det eller är det så att deras vinst ökar just för att deras produkter är bra och deras service outstanding. Jag tror på det senare.
Bästa sättet att testa en produkt är att släppa den då de får ett större perspektiv än att testa ett par stycken på anställda och dylikt.
I like it och that's it. :banana
 
Det förklarar ju saken, beställer man från tre får man förvänta sig det. :tummenupp



Oavsett så tycker jag vad jag tycker om Apple. De är bra på att lösa problemen och sen om de använder de som köper varorna som testpersoner är ju upp till dem. Förlorar de kunder på det eller är det så att deras vinst ökar just för att deras produkter är bra och deras service outstanding. Jag tror på det senare.
Bästa sättet att testa en produkt är att släppa den då de får ett större perspektiv än att testa ett par stycken på anställda och dylikt.
I like it och that's it. :banana

Känns som att du inte riktigt förstår problemet men skitsamma det blir säkert jättebra, jag fick en ny, alla glada, stäng tråden, finns inget att diskutera, inga åsikter att luftas, apple är felfria:banana
 
Är det bara jag som har svårt att öppna tråden för youtube filmer som är svårt att inte skratta åt??? Halva skärmen blir bara svart och sidan laddas inte. :-(
 
Känns som att du inte riktigt förstår problemet men skitsamma det blir säkert jättebra, jag fick en ny, alla glada, stäng tråden, finns inget att diskutera, inga åsikter att luftas, apple är felfria:banana
Påminner det lite som att föra ett samtal med någon religiös?
 
Funderar på om jag ska införskaffa en 6:a eller en 5s.
Jag är faktiskt kluven...... Klart jag också går i banorna att jag vill ha det senaste... det är ju helt klart roligt och lockande. Frågan är om 6:an är så pass mycket bättre än 5:an, samt om det spelar någon roll för mig (Det kan ju bara jag avgöra)

Kan va intressant att höra lite inputs från er som är mer insatta än vad jag är.
 
Funderar på om jag ska införskaffa en 6:a eller en 5s.
Jag är faktiskt kluven...... Klart jag också går i banorna att jag vill ha det senaste... det är ju helt klart roligt och lockande. Frågan är om 6:an är så pass mycket bättre än 5:an, samt om det spelar någon roll för mig (Det kan ju bara jag avgöra)

Kan va intressant att höra lite inputs från er som är mer insatta än vad jag är.
Jag var rätt så nyfiken på 6:an innan den presenterades, när jag kände på den första gången tyckte jag inte att det var värt runt åtta papp att byta.
Den gav liksom inget sug alls.
Nu har jag min tredje 5s och jag gillar storleken och formen på den, stabil att hålla och slinker lätt ner i fickan.
Givetvis är den lite för liten att surfa med, det blir en fasligt zoomande, men jag har haft femtums androider också och man vill bara ha större skärm vad man än har tycker jag, så jag överlåter surfandet till datorn.
Dessutom är ju 5s prissänkt nu.

edit: iTunes är inte en favorit i sammanhanget, fan vad många gånger jag svurit över skiten.
har då och då tänkt dumpa Apple och köra Android, men jag gillar inte det fula och röriga OS:et med all bloatware och annat krafs.
Har nån slags hatkärlek till iPhone, man vill ha nåt annat men man vill inte slänga den i alla fall.

edit 2: min nuvarande iPhone är min elfte sedan 2007 :)
 
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

Back
Top