iPhone-tråden

vid urplockning från nytt i kartong säger en del att man måste koppla upp sig mot itunes innan man kan börja ringa å latjja medans andra säger att dom bara laddat,satt i simkort å sen börjat använda direkt,

någon som vet mer konkret hehe
om jag nu hinner iväg på lunchen & handla så vill jag ju ha igång den med engång å inte vänta tills jag kommer hem inatt.

Du måste aktivera simkortet via itunes, men du kan be dem i affären att göra det åt dej så funkar den direkt :)

Dagens frågor:

• Hur mycket datatrafik använder man per timmer om man lyssnar på radio med Iphone, tex Bandit?
  • Vad är taket om man har telenor/ fri surf?

Skiljer säkert från app till app, men just Bandit kan jag inte svara på. Testa att resetta dina data stats under inställningar och kolla igen efter en timme.

Telenor fri surf = inget tak, det är obegränsat. :tummenupp

vid urplockning från nytt i kartong säger en del att man måste koppla upp sig mot itunes innan man kan börja ringa å latjja medans andra säger att dom bara laddat,satt i simkort å sen börjat använda direkt,

någon som vet mer konkret hehe
om jag nu hinner iväg på lunchen & handla så vill jag ju ha igång den med engång å inte vänta tills jag kommer hem inatt.

Dom på telenor aktiverade åt mig i butiken :)

Skiljer säkert från app till app, men just Bandit kan jag inte svara på. Testa att resetta dina data stats under inställningar och kolla igen efter en timme.

Telenor fri surf = inget tak, det är obegränsat. :tummenupp

Hehe, är det verkligen fri surf på rikigt så skiter jag ju i hur mkt det "drar".

DOCK, på jobbet är det inte så kul att höra på pratet, då vill man bara ha musik. Någon som har förslag på hur man kan lyssna på hårdrock utan tjat?
Att tanka upp med egen musik har jag redan gjort, men jag har så dålig musiksmak att jag tröttnar fort :gnissla

Hehe, är det verkligen fri surf på rikigt så skiter jag ju i hur mkt det "drar".

DOCK, på jobbet är det inte så kul att höra på pratet, då vill man bara ha musik. Någon som har förslag på hur man kan lyssna på hårdrock utan tjat?
Att tanka upp med egen musik har jag redan gjort, men jag har så dålig musiksmak att jag tröttnar fort :gnissla

Tja Spotify kör jag iaf. Men har samma problem som du vad gäller inspirationen just nu till ny musik. Så jag kör en memory lane för tillfället.
WASP
Metallicas äldre plattor (ipod)
Skid Row
GnR
Sisters of Mercy
och System of a Down som jag aldrig tröttnar på
:D

japp, bästa metalradion som finns: http://www.chronixradio.com/
har två kanaler och jobbarkompisen fick igång det i sin ifån.

Tja Spotify kör jag iaf. Men har samma problem som du vad gäller inspirationen just nu till ny musik. Så jag kör en memory lane för tillfället.
WASP
Metallicas äldre plattor (ipod)
Skid Row
GnR
Sisters of Mercy
och System of a Down som jag aldrig tröttnar på
:D

Man måste ha Premium för det va? :snål

Hejsan! Skulle vilja använda telefonen som gps navigator.
Har ni tips på något program som är bra och billigt?
orkar inte skumma igenom hela tråden =)
/mvh Tim

Jag köpte TomTom Europe på Appstore.
Kanske inte billigt, men det funkar över förväntan.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman