iPhone-tråden

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Jag har letat Marcus men det verkar rätt kört. Det enda verkar vara betaltjänster som du sa, som dessutom inte funkar i Sverige

Jag tror de har och göra med att det är olagligt att spela in samtal om inte båda parter har godkänt det, iaf i Usa.. De borde vara lagligt i Sverige dock, men jag tror inte det finns en sådan app
 

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
BMW R Nine T Racer
Jag har letat Marcus men det verkar rätt kört. Det enda verkar vara betaltjänster som du sa, som dessutom inte funkar i Sverige

Jag tror de har och göra med att det är olagligt att spela in samtal om inte båda parter har godkänt det, iaf i Usa.. De borde vara lagligt i Sverige dock, men jag tror inte det finns en sådan app

ja då var det inte jag som sökte som en sopa då iaf :)
ser ni nått så hojta gärna till, hade varit käckt att ha en sån funktion :tummenupp
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Fan, iPhonen buggade idag.
Hade väckarklockan inställd på 09.00 - medveten om att mobilen automatiskt justerar sommar- och vintertid. men så ringer klockan inte förens 10.00 :va

Så först justerar mobilen fram tiden en timma, korrekt, men även larmet drogs fram en timma, så jämför man med tiden igår så ringde mobilen inte förens 11.00 (alltså två timmar senare).

INTE OKEJ :(
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
vad jag garvar åt folks prisbild av Ifön4 på blocket..och folks priser på gamla 3gs

vem feen pröjsar 9800 för en Iphone 4 16Gb ??:va

heelt otroligt...
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
vad jag garvar åt folks prisbild av Ifön4 på blocket..och folks priser på gamla 3gs

vem feen pröjsar 9800 för en Iphone 4 16Gb ??:va

heelt otroligt...

Funkade nog i början när det inte fanns nån att få tag på och alla ville va tidiga med den, men nu är det bara löjligt..
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Fan, iPhonen buggade idag.
Hade väckarklockan inställd på 09.00 - medveten om att mobilen automatiskt justerar sommar- och vintertid. men så ringer klockan inte förens 10.00 :va

Så först justerar mobilen fram tiden en timma, korrekt, men även larmet drogs fram en timma, så jämför man med tiden igår så ringde mobilen inte förens 11.00 (alltså två timmar senare).

INTE OKEJ :(

Råkade ut för samma grejj, morr
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Fan, iPhonen buggade idag.
Hade väckarklockan inställd på 09.00 - medveten om att mobilen automatiskt justerar sommar- och vintertid. men så ringer klockan inte förens 10.00 :va

Så först justerar mobilen fram tiden en timma, korrekt, men även larmet drogs fram en timma, så jämför man med tiden igår så ringde mobilen inte förens 11.00 (alltså två timmar senare).

INTE OKEJ :(

Ja verkligen värdelöst. Tur att jobbtelefonen hade larmet på annars hade jag blivit avrättad på jobbet idag, typ sämsta dagen på året för en försovning.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Min ringde inte idag heller, trots att jag ställde larmet igår.

:va

Måste man ställa om larmen?
 

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
BMW R Nine T Racer
Min ringde inte idag heller, trots att jag ställde larmet igår.

:va

Måste man ställa om larmen?

Det hjälper inte att ta bort larmet och lägga till det igen. Läste att man får ställa det "en timme fel" så att säga, men får det själv inte att fungera :va

Eller ställa ett manuellt larm varje kväll, det är det automatiska som felar, dvs "repeat-funktionen". Läste någonstans att detta skall fixas i nästa update, dvs när 4.2 kommer, vilket är nu i November vad jag förstått det som.

Kass. Är ju bara förnamnet. :mad:
 
Last edited:

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
BMW R Nine T Racer
Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Japp, som folk verkar ha märkt, det hela var inte en engångsgrej (och det drabbade inte bara mig, WEHOO! haha) :tungan :(
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top