Ior bytar nick till Glenning

• Thread starter Thread starter Ior
  • Start date Start date

Ior

Guest
Nu när man har fått tag på garage och fått köra några mil kan man inte heta Ior längre. Är alldeles för negativt. :brinnerup

Kommer inte att hålla koll på Ior alls utan det är Glenning som gäller. :)

Ior skrev:
Nu när man har fått tag på garage och fått köra några mil kan man inte heta Ior längre. Är alldeles för negativt. :brinnerup

Kommer inte att hålla koll på Ior alls utan det är Glenning som gäller. :)

Hoppas att alla har förstått. :tummenupp

Mavve skrev:
Är Ior negativt?

Vad är Puh då? :lol

Som svar på dina frågor:

Ior för MIG är lite negativ och nedstämd. Kände mig sådan mir jag skaffade konto på SH.

Puh skiter jag totalt i. :D Men om du vill ha svar på vad jag tycker om Puh så skulle jag svara tankspridd björn. :tummenupp

Otee skrev:
Men nu beskriver du mig ju :va

Vad skall jag svara på detta.... Du får inte byta nick bara för det. Då blir jag :confused:

Jag antar att alla som känner dig bättre än vad jag gör vet redan om det hurdan du är. :lol Och nu vet jag också om det. Tur va?

Till alla:
Vill bara tipsa er om att Swedie kan byta nick åt en.. Så man behöver inte regga ett nytt :tummenupp

En annan sak..
Söker man på Helsingborg/Hbg så finns det 80+ typ sammanlagt.. Knappt hälften av dessa använder SH regelbundet eller ngn gång i månaden... Många reggar & syns aldrig till sen igen.. :(
Eller så har det bytats nick & swedie har inget fått veta..
well.. tycker själv det e lite tråkigt när man inte har riktigt koll på hur många som igentligen finns aktivt på SH..
Så till er som bytat innan & inte informerat Swedie om detta.. Gör det så man inte blir lurad av alla träffar man får upp vid en sökning etc..

Det var allt från mig :)

Ps: när jag läser igenom inlägget så kan det kanske uppfattas att jag e förbannad eller ngt.. Det ÄR jag inte.. Bara så ni vet =)

Puss i ljumsken alla.. :tummenupp

håller med spirre! borde finnas någon bästföre tid t.ex. är man inte inloggad på 3 eller 6 månader så försvinner kontot :)

Hallå mavve! Hörde du jobbade med alex (adecco) i dag. För du jobbar väl på unilever? Alex är en god polare med mig. /Magnus

Molia skrev:
Hallå mavve! Hörde du jobbade med alex (adecco) i dag. För du jobbar väl på unilever? Alex är en god polare med mig. /Magnus
Se till att vara hemma när man kommer förbi nästa gång..

Ps: glömde vilket hus det var så jag knackade dörr på dom två husen innan dig (från Vejby) Ala vägrade öppna.. Ser jag så mysko ut i skinnställ? (skulle kanske ha tagit av mig luvan :hihi)

Kallt som faen var det oxå att köra idag... Men jag fick ihop 13mil iaf :)

hållundan skrev:
Bytat?

Bytt heter det. :7peta
Glenning; Har du öronvax? HD petar som faen ser det ut som :hihi

HD; kommer ni ner till TT? (Tisdagsturan)

Yes box Otee, jag bor i vejby. Du också därifrån?

Spirre, sorry I'm a busy man :)

spirre skrev:
Glenning; Har du öronvax? HD petar som faen ser det ut som :hihi

HD; kommer ni ner till TT? (Tisdagsturan)

Kära Spirre. Om inte jag läser helt fel, vilket som du vet händer ibland, så var det faktiskt du som skrev bytat istället för bytt. Jag skrev bytar i rubriken på tråden. :) Nu :7peta jag tillbaka. :)

Molia skrev:
Yes box Otee, jag bor i vejby. Du också därifrån?

Spirre, sorry I'm a busy man :)

Jepp bodde halva året i Vejby och halva i Klippan. Bodde nere skogsvägen, nästan så långt ner man kan komma på vänster sida. Näst sista huset innan minihamnen.

Glenning skrev:
Kära Spirre. Om inte jag läser helt fel, vilket som du vet händer ibland, så var det faktiskt du som skrev bytat istället för bytt. Jag skrev bytar i rubriken på tråden. :) Nu :7peta jag tillbaka. :)
nu var det faktiskt hållundan som började peta... jag bara svarade på hans inlägg.. så det e han som petas... inte jag... :)

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär