Invasionen av Sverige har startat

honkiie skrev:
Korvgubbe är inte hans egentliga namn, det är hans hemliga identitet som han antar när han är ute och räddar fattiga människor från kapitalets klor. Du känner igen han på hans röda sparkdräkt med hammaren och skäran, palestinasjalen och så har han även alltid en gatsten i handen. :hihi :pannkyss

Jo en bättre beskrivning av korvgubben skulle jag nog inte kunna ge själv. Tack för hjälpen.

Maxxi skrev:
Jo en bättre beskrivning av korvgubben skulle jag nog inte kunna ge själv. Tack för hjälpen.

Varför inte själv komma med lite argument istället för att bara sitta och försöka göra dig lustig...
Du säger att jag inte har några argument och greppar efter sista halmstråt.. Du får gärna peka på var jag har fel i det jag säger. Vad det är som inte stämmer. Redogöra för din egen åsikt om du har några åsikter utöver de som rör rena påhopp...

Eller ska du bara sitta och vara den nyttiga idioten som återigen gömmer dig bakom:
- Min pappa är faktiskt invandrare så då behöver jag inga argument eller ens torrt på fötterna..

korvgubbe skrev:
Yeah right!

....hur ska vi definiera Svensk då enligt dig som minsann har en pappa som inte är Svensk!?

Ska vi använda den gamla SS-standarden där man måste bevisa sin Ariska härkomst tillbaka till 1700:talet?

Vad är det för argument som du hävdar vara så tunna? vad har du själv för argument? Eller nöjer du dig med att gömma dig bakom det vanliga tjafset om att din pappa är invandrare så du vet allt och har rätt i allt du tycker i invandrarfrågan helt utan att presentera något enda argument för saken?
Nä nu kommer du med dina löjliga argument som vanligt om rasstandrad osv. Ja han är inte svensk men det var för att exemplifiera, även jag har dubbla medborgarskap, om det nu stör dig att även en sk.blatte faktiskt inte alltid kan hålla med dina argument. Men har verken tid eller ork att argumentera med dig, för det är meningslöst. Ska dock upp till sthlm den 20 dec så vill du presentera dina teorier om rasstandarder så kan jag nog försöka hitta en tid för din presentation, puss på dig prettyboy. :tummenupp

korvgubbe skrev:
Varför inte själv komma med lite argument istället för att bara sitta och försöka göra dig lustig...
Du säger att jag inte har några argument och greppar efter sista halmstråt.. Du får gärna peka på var jag har fel i det jag säger. Vad det är som inte stämmer. Redogöra för din egen åsikt om du har några åsikter utöver de som rör rena påhopp...

Eller ska du bara sitta och vara den nyttiga idioten som återigen gömmer dig bakom:
- Min pappa är faktiskt invandrare så då behöver jag inga argument eller ens torrt på fötterna..

Nu gör du ju samma påhopp på mig som du själv inte tycker om. Nu ska jag kila iväg och jobba lite, så fortsätter argumentera när jag tänkt igenom min argument lite bättre än vad du sällan gör. :7peta

Maxxi skrev:
Nä nu kommer du med dina löjliga argument som vanligt om rasstandrad osv. Ja han är inte svensk men det var för att exemplifiera, även jag har dubbla medborgarskap, om det nu stör dig att även en sk.blatte faktiskt inte alltid kan hålla med dina argument. Men har verken tid eller ork att argumentera med dig, för det är meningslöst. Ska dock upp till sthlm den 20 dec så vill du presentera dina teorier om rasstandarder så kan jag nog försöka hitta en tid för din presentation, puss på dig prettyboy. :tummenupp

Var ser du något om rasstandarder? Jag frågade dig en väldigt enkel fråga:
- Om svenskt medborgarskap inte räcker, vad kräver du då för att kalla någon svensk?

Och mig stör det inte ett skit att "en blatte" har en annan åsikt en jag om jag bara får höra ett argument mer än bara:
"- min pappa är minsan inte svensk"

Vad i mitt resonemang är fel? Vad är det du stör dig på så mycket? Vad har du för åsikt förutom den enkla åsikten:
- "ni har fel.. vad jag själv tycker orkar jag inte berätta men ni har fel och är jättedumma så istället för att berätta vad jag har för argument eller ens för åsikt så ägnar jag tiden till att göra mig lustig på er bekostnad"

...och gällande det där med östermalm vet jag bara om en person här på SH som bor där och han står knappast på min sida...

Maxxi skrev:
Nu ska jag kila iväg och jobba lite, så fortsätter argumentera när jag tänkt igenom min argument lite bättre än vad du sällan gör. :7peta

Du har ju inte presenterat ett enda argument... det är ju det som är själva poängen. Presentera en åsikt, följ upp med ett argument. Gärna en åsikt som är lite mer givande än:
- Du har fel för du är dum!

korvgubbe skrev:
Du har ju inte presenterat ett enda argument... det är ju det som är själva poängen. Presentera en åsikt, följ upp med ett argument. Gärna en åsikt som är lite mer givande än:
- Du har fel för du är dum!
Ja har inte sett ett hållbart argument från dig heller. Och att göra sig rolig på din bekostnad är inte min mening, jag anser bara att jag inte håller med dig. Samtidigt håller inte du med mig heller, men så fort någon annan skriver så måste du klanka ner och fördömma deras argument som "du är fan rasist bara för du inte anser att alla invandrare inte sköter sig". Du använder ju samma löjliga argument också då, när du hävdar att du är dum, du har fel,,för det är ju precis vad dina argument också i princip består av. :3freak

bonny skrev:
Jag ser att ditt nya argument är från Aftionbladet...

Tja hur skall jag annars kunna visa hur skev bild av verkligheten de försöker lura i svenska folket.

Men visst jag måste ju tillstå att de varit ganska framgångsrika, du har ju gått på det.

Inser du inte hur löjeväckande ordet "svensk" ter sig i officiella sammanhang.

Men visst enligt dig så är väl en analfabetisk "flykting" från Somalia som nyligen blivit svensk medborgare lika svensk som Gunde Svan. Eller medger du att detta faktisk ifrågasätter hela poängen med din statistik-argumentation eftersom definition på vad en svensk är helt skild från vad folk i såväl slott som koja menar.

Maxxi skrev:
Ja har inte sett ett hållbart argument från dig heller.

Peka då på vilka argument du anser inte håller och berätta din syn på saken istället för att bara hävda att jag har fel.. Jag vill gärna veta var du anser att jag har fel.. Även om du vill sammanfattade med:
- Du har fanimej fel i allt du säger!
...så anser jag att du gärna får förklara VARFÖR du anser det vara fel och därefter presentera din syn på saken...

Maxxi skrev:
Jo vissa här anser ju att man är svensk bara för att man har ett svenskt pass.

Exakt, man tror att svensk kan man bli genom en byråkratisk-akademisk övning.

korvgubbe skrev:
Peka då på vilka argument du anser inte håller och berätta din syn på saken istället för att bara hävda att jag har fel.. Jag vill gärna veta var du anser att jag har fel.. Även om du vill sammanfattade med:
...så anser jag att du gärna får förklara VARFÖR du anser det vara fel och därefter presentera din syn på saken...

Spar på bläcket och visa vad som är rätt istället.

ah17 skrev:
Spar på bläcket och visa vad som är rätt istället.

Hade någon haft en Universallösning så gissar jag att den redan presenterats..

Jag ber om ursäkt för att jag genom ovanstående påstående även gör klart att
-" ut med packet-lösningen" i mina ögon inte är någon bra universallösning...

Lugna ner er nu pojkar, det är ju fredag. Gruppkramsdags! :krama

Jag tycker förövrigt det är dags att göra en utmedpackettråden. Så istället för att alla trådar ska spåra ut genom att någon skyller på sossarna och nån försvarar sossarna och sen så kommer det in på att någon vill ha ut packet så kan någon istället bara skriva: vi syns i utmedpackettråden. Känns som att nuförtiden så slutar ALLA trådar med att någon säger att det är muslimernas fel även om tråden handlar om en billig plasmatv eller vad fan som helst. Spårar lite väl mycket.

korvgubbe skrev:

Peka på de som inte håller,,skämtar du eller, jag tycker inte något av dom håller, så därför behöver jag inte gå in i detalj på all dynga som du skriver. Du accepterar ändå inte andras åsikter än er egen producerade propaganda al á Sh-eliten. Skulle jag argumentera för det många tycker men inte våga uttrycka skulle det sluta med ban, för alla är ju så rädda att uppfattas som rasister på sh. Så fort man skriver något som uttrycker att invandrare faktiskt kan bete sig som skit, vilken även svenskar gör, så uppfattas man som rasist och med andra ord inte hör hemma på sh. Därför är det inte värt att uttrycka vad man tycker och riskera ban. Yttrandefriheten på sh är ungefär lika stor som det var när Saddam styrde Irak, dvs noll. Men nu lämnar jag över diskusionen till korvgubbe och övriga eliten på SH, så kan ni styra bäst ni vill med era hållbara argument och sanna verklighetsuppfattning som ni besitter!

honkiie skrev:
Känns som att nuförtiden så slutar ALLA trådar med att någon säger att det är muslimernas fel även om tråden handlar om en billig plasmatv eller vad fan som helst.

Ja, men vissa verkar ju tro att alla deras problem beror på muslimerna/multikulti.. Sen spelar det ingen roll om det gäller sur mjölk, brottslighet eller dålig täckning på deras mobiltelefon...

Maxxi skrev:
Men nu lämnar jag över diskusionen till korvgubbe

En åsikt och ett argument hade du väl iaf kunnat kosta på dig?
:pannkyss

korvgubbe skrev:
Hade någon haft en Universallösning så gissar jag att den redan presenterats..

Jag ber om ursäkt för att jag genom ovanstående påstående även gör klart att
-" ut med packet-lösningen" i mina ögon inte är någon bra universallösning...
Nä ut med packet har jag aldrig hävdat, långt ifrån min åsikt. Men däremot finns det allt för många som inte sköter sig eller vill anpassa sig. Vilket jag anser inte bidrar ett skit till Sverige utan är en belastning för samhället. De skulle gärna få kastas ut enligt mig. Men största delen sköter sig utmärkt och får mer än gärna stanna, resterande kan bosätta sig hemma hos deras vapendragare korvgubben som gärna verkar vilja ta dessa individer under sina vingar och integrera dem i samhället. Lycka till i din utopi och drömvärld, själv stannar jag kvar i verkligheten.

honkiie skrev:
Lugna ner er nu pojkar, det är ju fredag. Gruppkramsdags! :krama

Jag tycker förövrigt det är dags att göra en utmedpackettråden. Så istället för att alla trådar ska spåra ut genom att någon skyller på sossarna och nån försvarar sossarna och sen så kommer det in på att någon vill ha ut packet så kan någon istället bara skriva: vi syns i utmedpackettråden. Känns som att nuförtiden så slutar ALLA trådar med att någon säger att det är muslimernas fel även om tråden handlar om en billig plasmatv eller vad fan som helst. Spårar lite väl mycket.
Jo tyvärr är väl det sant att alla trådar spårar ur, men denna tråden handlade väl indirekt om detta.

Nu lägger jag ner sandlådan, det leder ändå inte fram till några nya vetenskapsupptäckter iallafall. Så ha en trevlig fredag alla.

Maxxi skrev:
Nä ut med packet har jag aldrig hävdat, långt ifrån min åsikt. Men däremot finns det allt för många som inte sköter sig eller vill anpassa sig. Vilket jag anser inte bidrar ett skit till Sverige utan är en belastning för samhället. De skulle gärna få kastas ut enligt mig. Men största delen sköter sig utmärkt och får mer än gärna stanna, resterande kan bosätta sig hemma hos deras vapendragare korvgubben som gärna verkar vilja ta dessa individer under sina vingar och integrera dem i samhället. Lycka till i din utopi och drömvärld, själv stannar jag kvar i verkligheten.

Så.. du kan ju när du vill! Sen att du uppenbarligen helt saknar koll på vad jag anser är en annan sak...

Men visst finns det folk som missköter sig.. Och faktum är ju att så gott som en tredjedel av alla ickesvenskar som begår brott utvisas.. Jag har inga som helst problem med det..

Jag har heller inga ursäkter för grupper inom vilka heders-tänk eller terrorfrämjande åsikter gror.

Och dessutom säger du det själv. huvudelen sköter sig...

Så av det jag läst i det du skrev hittar jag inget som står i total kontrast med mina egna åsikter, även om du verkar leva i tron om att jag vill sitta å spela blockflöjt med alla våldsbrottslingar och heller inte kan tänka tanken på att utvisa de som begår brott.....

Jag har tröttnat på packet som kommer här och inte ens kan Svenska men ändå kunnat köpa en dyr Bmw vafan ut med dem. Feminister nää komma här och säga sig vara för gämnställdhet och samtidigt sjunga "Män är Svin" och tycka att Bamses farmor är förtryckt nä ut med dem! 50 talister vad är ni för några igentligen "se efter er själva och skit i andra" ska det vara parollen? Nä ut med er! Pensionärer som tränger sig före i kön och som måste storhandla efter arbetstid för att stå och lukta illa när man ska fram i affärerna nä ut med dem! Fjortisar som åker i baksätet på en sliten bil rattad av en finnig 18 åring nä ut med er iallihop! :mad:

Så vad mycket bättre Sverige skulle bli!

honkiie skrev:
...så slutar ALLA trådar med att någon säger att det är muslimernas fel även om tråden handlar om en billig plasmatv eller vad fan som helst. Spårar lite väl mycket.

Men det ÄR ju muslimernas fel. Alltihop! Detta är väl dolt i den stora socio-kommunistiska konspirationen som går ut på att deportera kritiska röster till gulag, men frukta inte; Vi har sanningsägare och vetenskapsfundamentalister mitt ibland oss på SH, så vi går upplysta och välinformerade om hur det egentligen ligger till ut i det svenska samhället och städar upp!

För övrigt bodde jag på östermalm i veckan. Sjyssta lägenheter men en sorglig trafiksituation.

MagnusK skrev:
Jag har tröttnat på packet som kommer här och inte ens kan Svenska men ändå kunnat köpa en dyr Bmw vafan ut med dem. Feminister nää komma här och säga sig vara för gämnställdhet och samtidigt sjunga "Män är Svin" och tycka att Bamses farmor är förtryckt nä ut med dem! 50 talister vad är ni för några igentligen "se efter er själva och skit i andra" ska det vara parollen? Nä ut med er! Pensionärer som tränger sig före i kön och som måste storhandla efter arbetstid för att stå och lukta illa när man ska fram i affärerna nä ut med dem! Fjortisar som åker i baksätet på en sliten bil rattad av en finnig 18 åring nä ut med er iallihop! :mad:

Så vad mycket bättre Sverige skulle bli!
Jobbigt om du har dom problemen i metropolen Vetlanda, med 500 invånare, varav hälften fortfarande transporterar sig med häst och vagn. Förstod om du ville klanka ner på mig och göra dig rolig, men du lyckades knappast.

Maxxi skrev:
Jobbigt om du har dom problemen i metropolen Vetlanda, med 500 invånare, varav hälften fortfarande transporterar sig med häst och vagn. Förstod om du ville klanka ner på mig och göra dig rolig, men du lyckades knappast.

För det första har vi faktiskt fått automobiler även hit och för det andra så var det inte riktat till dig

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg