Invasionen av Sverige har startat

ah17 skrev:
... Däremot presenteras obehagliga fakta som inte kommer igenom PK-filtret.

Av vem?
När då?
Var då?

Har du kommit med något annat än insinuationer?

Att ett par holländare flyttar från holland pga multikulti ger inte en total sanning. Jacki Arklöv är gullgosse hos NSF, innebär det att alla "blattar" är det?

ah17 skrev:
Fabrikation av fakta och bevis tja inte konstigt att du då har en sådan skev verklighetsuppfattning men vad annat kan man begära av en som sitter och surfar på normal arbetstid.

Nejdu här presteras ingenting. Däremot presenteras obehagliga fakta som inte kommer igenom PK-filtret.
Jag vet att jag har en konstig uppfattning av världen och jag är glad att du påpekar detta för mig!
Sedan undrar jag också vad det nu är med din uppfattning av världen som är så mycket bättre eller mer korrekt än min? Vet du något jag inte vet och i så fall vad?
Dina argument, när det väl kommer något, är ju alltid sylvassa! Som exemplet med hur jag är för att jag "surfar på normal arbetstid". Kan du, snälla, förklara för en mindre vetande vad du menar med det och om det är något som skiljer ut mig från de flesta andra här på SH och i så fall hur? Så vad vill du ha sagt med den kommentaren??? :confused:
Jag vill passa på att påpeka att jag inte förväntar mig ett vettigt eller respektfullt svar!

bonny skrev:
Jag vet att jag har en konstig uppfattning av världen och jag är glad att du påpekar detta för mig!
Sedan undrar jag också vad det nu är med din uppfattning av världen som är så mycket bättre eller mer korrekt än min? Vet du något jag inte vet och i så fall vad?
Dina argument, när det väl kommer något, är ju alltid sylvassa! Som exemplet med hur jag är för att jag "surfar på normal arbetstid". Kan du, snälla, förklara för en mindre vetande vad du menar med det och om det är något som skiljer ut mig från de flesta andra här på SH och i så fall hur? Så vad vill du ha sagt med den kommentaren??? :confused:
Jag vill passa på att påpeka att jag inte förväntar mig ett vettigt eller respektfullt svar!

Du vet väl att 08.46 är normal arbetstid, till skillnad från 11.08 då i princip alla är lediga?

bonny skrev:

Ja enligt dig själv har du ju ett arbete. Vad det gäller andra här på SH vet jag inte det. Bara för att andra eventuellt surfar på arbetstid gör det inte mindre fel att du gör det, dessutom för skattebetalarnas pengar.

Att du inte skäms.

Inte undra på att återfallen är så höga.....

Chris Ash skrev:
Du vet väl att 08.46 är normal arbetstid, till skillnad från 11.08 då i princip alla är lediga?

De flesta arbetande individer jobbar någon gång mellan 0600 till 1800. Givetvis finns det undantag i andra branscher och för speciella tjänster. Kanske Bonny är ett undantag.

ah17 skrev:
Ja enligt dig själv har du ju ett arbete. Vad det gäller andra här på SH vet jag inte det. Bara för att andra eventuellt surfar på arbetstid gör det inte mindre fel att du gör det, dessutom för skattebetalarnas pengar.

Att du inte skäms.

Inte undra på att återfallen är så höga.....
Faktum är att vi för en gångs skull är eniga!
Nej, att jag surfar på arbetstid kan inte försvaras av att andra gör det! (Fast jag förstår fortfarande inte om det säger något specifikt om mig som person som det i så fall inte säger om, vad jag tror, är en majoritet här på SH)
Nej, jag skäms inte!

Å vad gäller det med skattebetalarnas pengar så kan jag mer än gärna betala tillbaka din del av min lön för detta.

Du har faktiskt också rätt i att många av återfallen är höga! Oftast på amfetamin.

ah17 skrev:
De flesta arbetande individer jobbar någon gång mellan 0600 till 1800. Givetvis finns det undantag i andra branscher och för speciella tjänster. Kanske Bonny är ett undantag.
Är du ett undantag?
Personligen är jag min egen chef så jag surfar när jag vill. :banana

Chrille skrev:
Att ett par holländare flyttar från holland pga multikulti ger inte en total sanning.

Du glömde malmöbor..

Påstår du att dessa förflyttningar inte sker, och att jag därmed ljuger?

Gustav O skrev:
Personligen är jag min egen chef så jag surfar när jag vill. :banana

Så fick du det sagt. Hade du velat att eventuella anställda skulle surfa omkring här i den utsträckning som tex Bonny gör?

ah17 skrev:
Så fick du det sagt. Hade du velat att eventuella anställda skulle surfa omkring här i den utsträckning som tex Bonny gör?
Svara på min fråga först så kan vi ta din i sinom tid.

Menn vafan ere ni snakar om? Klart de tar vårra kviner och vårra job!1 Det är vi vel ala överr ens om?+?

Martin skrev:
Hörrö, du ska inte vara så elak mot dina vapendragare. :D

Gäller att hålla dom kort, annars försöker de ta över.
Tror du ja vart ketting pressidennt utan ann ledning lr ???? :machinegu

ah17 skrev:
Mer fantastiska saker här

Jag skäms, skäms du?

Men det är inget problem man kan lasta somalierna för, menar integrationsforskare Masoud Kamali.

– Det här är vårt problem. Det är inget somaliskt problem och inget invandrarproblem, utan ett svenskt problem. Att vi inte kan ta till vara på de resurser och den utbildning som kommer in i landet är en skam.

ah17 skrev:
Missa inte att lyssna på detta:

Får det inte att funka, vem är hon och vad vill hon?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg