Invasionen av Sverige har startat

ah17 skrev:
Inte fakta, ingen total sanning, förmodligen lögn, allt är bra.

Vad är faktan? Att butiker och näringsidkare rånas?!
:va
Är det något nytt under solen? ...jag tror inte budordet:
"Du skall icke stjäla" bara myntades för framtida bruk med oss på tvåtusentalet i åtanke eftersom det plötsligt skulle börja ske rån och stölder som aldrig inträffat tidigare i historien...

"- Vi ska börja stänga tidigare. Vi vågar inte ha öppet så sent längre, säger restaurangägaren Alireza Moinzade"

Jag gissar att rånarna gav sig på den där Alireza för att de tyckte han var så förbaskat svensk!

Markus skrev:
Jag skäms, skäms du?

Men det är inget problem man kan lasta somalierna för, menar integrationsforskare Masoud Kamali.

– Det här är vårt problem. Det är inget somaliskt problem och inget invandrarproblem, utan ett svenskt problem. Att vi inte kan ta till vara på de resurser och den utbildning som kommer in i landet är en skam.

?

Javisst skäms jag. Vi borde kunna ordna jobb till dessa hjärnkirurger och raketforskare.

Markus skrev:
Får det inte att funka, vem är hon och vad vill hon?

Du måste ha realplayer, finns att ladda hem på realplayers hemsida. I korthet säger hon att; skyll inte på svenskarna många vill inte integreras, hon har lång erfarenhet av att ha försökt. Det roliga är att hon är så mjuk och timid i talet men ger ändå en bra kritik och den PK-istiska programledaren kan inte använda sig av rasiststämpeln för att avfärda henne.

korvgubbe skrev:
Jag gissar att rånarna gav sig på den där Alireza för att de tyckte han var så förbaskat svensk!

Ja du är ju känd för att vara ute och cykla.

ah17 skrev:
Ja du är ju känd för att vara ute och cykla.

För ett tag sedan kunde man ta dig på allvar men det nu är länge sedan du höll dig över sandlådenivå.. Är det inte dags att ta dig upp ur den igen?

ah17 skrev:
...PK-istiska programledaren kan inte använda sig av rasiststämpeln för att avfärda henne.

Faktiskt så är han tv-kockens jobbiga bisittare rätt okej, han var beredd att ta med min skriftliga utläggning om hedersmord i sändning men han ville att jag skulle dra den muntligen, vilket jag så klart inte vågade. *TiHihihi*

korvgubbe skrev:
För ett tag sedan kunde man ta dig på allvar men det nu är länge sedan du höll dig över sandlådenivå.. Är det inte dags att ta dig upp ur den igen?

Jag försöker sänka mig till Chrilles nivå. Dessutom så kommenterar du tråden som om du läser den baklänges. Jag ids inte ens reda ut hur korkat det är.

ah17 skrev:
Dessutom så kommenterar du tråden som om du läser den baklänges.

Du blir ju bara sötare och sötare! :pannkyss

Jag kommenterade ditt inlägg som innehöll länken till artikeln.
Jag ville bara veta vad det var för "fakta" du ville visa på där?! :va

Det var för ett par år sen någon på sporthoj som sade åt någon medlem att "Du borde skriva farser med inslag av bondkomik, du har ju talang".

Jag skulle vilja vidarebefordra den uppmaningen till ah17, för mycket mer farsartat än så här blir det inte.... :lol

Nu åker ah17 upp och håller Mavve sällskap ett tag för det är bara tröttsamma upprepningar och sjukligt mässande om hur mångkulturens mörka skugga breder ut sig.

Men om han kommer med nåt nytt roligt så citera honom gärna, jag kan behöva ett gott skratt så här i vintermörkret.

korvgubbe skrev:
Du blir ju bara sötare och sötare! :pannkyss

Jag kommenterade ditt inlägg som innehöll länken till artikeln.
Jag ville bara veta vad det var för "fakta" du ville visa på där?! :va

Att det kan vara en av orsakerna till att medelklass-svensson flyttar ut från Malmö och ja man kan ju bara spekulera i hur många som låter bli att bosätta sig där.

Men allt det här med multikultiflyktingar är ju bara påhitt.

Nalin Pekgul tex skämtade ju bara om att hon skulle lämna fridfulla Tensta.

Enligt tyckareliten på SH så är liknande "fakta" bara lögn och propaganda för någon mörk kraft som har en "dold agenda".

Givetvis har man oerhörda bevis för sina påståenden, men man har ännu inte lagt fram vare sig stöd eller motbevis mot den falska propagandan.

Detta mina vänner detta är den riktiga farsen. :hihi

Fars-dag.

Farser på stan.

Markus skrev:
Lycka till, vi hörs i nästa liv. :tummenupp

Du Markus har du tänkt på att den enda brottsligheten som ökar här i landet är hatbrotten mot homosexuella och diskrimineringen mot invandrare.

I alla andra övriga fall handlar det om:

"en ökad benägenhet att anmäla"

Ja tur att man inte var med på 50-talet. Det var micket värre då.

Chris Ash skrev:
Men om han kommer med nåt nytt roligt så citera honom gärna, jag kan behöva ett gott skratt så här i vintermörkret.

Du kommer nog att få roligt. Materialet till manus finns redan här. Det handlar bara om att sammanställa bidragen från dina inlägg.

ah17 skrev:
Att det kan vara en av orsakerna till att medelklass-svensson flyttar ut från Malmö och ja man kan ju bara spekulera i hur många som låter bli att bosätta sig där.

Givetvis har man oerhörda bevis för sina påståenden, men man har ännu inte lagt fram vare sig stöd eller motbevis mot den falska propagandan.

Jag ser fortfarande inte vad det är för fakta du anser dig sitta inne med...
Att folk flyr problemområden p.g.a. av våld och osäkerhet är väl ingen nyhet? Skillanden mellan dig och mig är att du sätter ett likhetstecken mellan:
"våld" och "mångkultur" vilket alltså är att dra ett likhetstecken mellan problemen i dessa områden och invånarnas ursprung....

Om våldet då beror på att de är invandrare, vad är det då som gör att Svenskar blir kriminella? Eller är det olika förklaringar till varför ursprungsbefolkningen blir kriminella jämnfört invandrarna?

Blatten är kriminell för att han är blatte och som grädde på moset hatar han ju oss svenskar och vill gängvåldta våra döttrar.

Varför är då Svennen kriminell?

Jag skulle oxå vilja hitta en sån där universalförklaring till alla problem som finns i samhället och gärna slå ihop det med någon gosig konspirationsteori.

ah17 skrev:

Nalin Pekgul tex skämtade ju bara om att hon skulle lämna fridfulla Tensta.

Enligt tyckareliten på SH så är liknande "fakta" bara lögn och propaganda för någon mörk kraft som har en "dold agenda".

Detta mina vänner detta är den riktiga farsen. :hihi

Fars-dag.

Farser på stan.

Du Markus har du tänkt på att den enda brottsligheten som ökar här i landet är hatbrotten mot homosexuella och diskrimineringen mot invandrare.

I alla andra övriga fall handlar det om:

"en ökad benägenhet att anmäla"

Ja tur att man inte var med på 50-talet. Det var micket värre då.

Du kommer nog att få roligt. Materialet till manus finns redan här. Det handlar bara om att sammanställa bidragen från dina inlägg.
Befolningen ökar i Malmö enl. officiell statiskt och samma gör bostadspriserna. Det behöver ju iofs inte motsäga ditt påstående men jag vet itne om priserna skulle sitga om områdena är på väg att bli så sunkiga.

Sedan är det ju så att ingen av oss i "tyckareliten" förnekar att ex. invandrare är överrpresenterade i brottsstatistiken. Problemet för din del är ju att det finns andra faktorer som också påverkar som du verkar bortse från helt och hållet, bl.a. då att det fortfarande är svenskar som står för den överlägset största andelen av den totala mängden brott i Sverige. Sedan har ju t.ex. arbetare som grupp en större överrepresentation än invandrare och värst av allt är ju män, speciellt då unga män. (Allt detta kan du se på BRÅ:s hemsida) Din retorik skulle man alltså lika gärna kunna användas för att hävda att män borde tvångskastreras eller något liknande, typ FI. Och det skulle inte vara något större problem att varje dag klippa in artiklar från Expresen eller SVD om män som skadat, rånat, dödat eller på något annat sätt betett sig illa. Fast vad skulle vi tjäna på det?

Sedan är det lite tröttande att just du sitter å gapar efter fakta eftersom du ALDRIG presterat en enda vettig relevant förklaring eller objektivt stöd för dina påstående. Å nej, jag räknar inte artiklar i dagstidningar eller intervjuer av invandrare som så otroligt relevanta.

Sedan är det kanske inte så smickrande för dig att du hela tiden skall vara så förtvivlat nedlåtande....

korvgubbe skrev:
Eller är det olika förklaringar till varför ursprungsbefolkningen blir kriminella jämnfört invandrarna?
.

Ja att invandrarna blir kriminella beror ju på att vi svenskar är rasistiska. :7peta

bonny skrev:
ALDRIG presterat en enda vettig relevant förklaring eller objektivt stöd för dina påstående.

Vad har jag påstått?
Hur definierar du relevant?
Vem är objektiv?
(Masoud Kamali?, nobelspristagaren i ekonomi?)

bonny skrev:
Sedan är det kanske inte så smickrande för dig att du hela tiden skall vara så förtvivlat nedlåtande....

Ja jag önskar jag vore lika ödmjuk som de som springer om kring med rasist-stämplar i ena handen och fördomsflaggan i andra.

bonny skrev:
Befolningen ökar i Malmö enl. officiell statiskt och samma gör bostadspriserna. Det behöver ju iofs inte motsäga ditt påstående men jag vet itne om priserna skulle sitga om områdena är på väg att bli så sunkiga..

Ja det här var ju relevant. Kanske priserna stiger när det är allt fler som inte vill bo bland de gettofierade hyresrätterna. Ja kommunalråden i Malmö som oroade sig över att Svensson flyttar, måste vara felaktigt underrättade. Detta trots att man gjort enkäter bland emigranterna för att ta reda på varför. Allt är förmodligen bluff.

Nej vänta nu.
För några trådar sedan så existerade inte detta men alldeles nyss kom Korvgubbe och sa att detta inte var något nytt. Ja Korvgubbe var var du när jag försökte övertyga Chrille om att så faktiskt sker? Kanske han visste att det var lönlöst med Chrille.

bonny skrev:
fortfarande är svenskar som står för den överlägset största andelen av den totala mängden brott i Sverige...

Ja just det, när du skriver svenskar så menar du ju svenskar som dessa två:

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,737067,00.html

Vill du veta hur "svenska" de är, eller skulle det förstöra din statistik?

Last edited:
bonny skrev:

Någon som sett min sten? Hallå? H-A-L-L-Å!? :hördu

Jaså, är det där den är - i näven på bonny inne i glahuset. :fattartil

ah17 skrev:
MIN statistik??? Nej, snarare officiell svensk statistik insamlad från polisen och sjukvårdens databaser. Det är givetvis möjligt att den är manipulerad av någon anledning av någon grupp, det kan jag inte gå i god för, men som den sanna nickedocka jag är så väljer jag ändå att lita på den till ett bättre alternativ kommer fram.
Jag ser att ditt nya argument är från Aftionbladet...

Som ett litet bonus, och utan att läsa den, så utgår jag från att artikeln stärker min hypotes om att män, minst, borde ha elektronisk fotboja samt kunna interneras på obestämd tid eftersom de alla någon gång i framtiden kan bli kriminellt aktiva eller stötta någon som är det, givetvis bordre också deras telefoner avlyssnas!

ah17 skrev:
Ja just det, när du skriver svenskar så menar du ju svenskar som dessa två:

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,737067,00.html

Jo vissa här anser ju att man är svensk bara för att man har ett svenskt pass. Svensk är inte en somalier som är född i somalia men som efter 10 år i sverige fått medborgarskap. Jag ser inte min far som svensk, trots att han har haft svenskt pass i 30 år. Per automatik blir man inte svensk bara för att personen har svenskt medborgarskap, vilket korvgubbe och övriga sh-eliten inte kan förstå. Alltid lika kul och läsa korvgubbes inlägg, snacka om att gripa efter det sista halmstrået, alltid lika bra argument, ska alltid argumentera emot trots att till slut blir löjligt. Men korvgubbe lever väl på östermalm i en skyddad verkstad.

Maxxi skrev:
Men korvgubbe lever väl på östermalm i en skyddad verkstad.

Yeah right!

....hur ska vi definiera Svensk då enligt dig som minsann har en pappa som inte är Svensk!?

Ska vi använda den gamla SS-standarden där man måste bevisa sin Ariska härkomst tillbaka till 1700:talet?

Vad är det för argument som du hävdar vara så tunna? vad har du själv för argument? Eller nöjer du dig med att gömma dig bakom det vanliga tjafset om att din pappa är invandrare så du vet allt och har rätt i allt du tycker i invandrarfrågan helt utan att presentera något enda argument för saken?

Last edited:
Maxxi skrev:
Jo vissa här anser ju att man är svensk bara för att man har ett svenskt pass. Svensk är inte en somalier som är född i somalia men som efter 10 år i sverige fått medborgarskap. Jag ser inte min far som svensk, trots att han har haft svenskt pass i 30 år. Per automatik blir man inte svensk bara för att personen har svenskt medborgarskap, vilket korvgubbe och övriga sh-eliten inte kan förstå. Alltid lika kul och läsa korvgubbes inlägg, snacka om att gripa efter det sista halmstrået, alltid lika bra argument, ska alltid argumentera emot trots att till slut blir löjligt. Men korvgubbe lever väl på östermalm i en skyddad verkstad.
Korvgubbe är inte hans egentliga namn, det är hans hemliga identitet som han antar när han är ute och räddar fattiga människor från kapitalets klor. Du känner igen han på hans röda sparkdräkt med hammaren och skäran, palestinasjalen och så har han även alltid en gatsten i handen. :hihi :pannkyss

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg