Invasionen av Sverige har startat

Markus skrev:
Vadårå, bor du med en nassist eller ?

:hihi

Närå, ingen fara på den fronten. :lol

Jag tycker bara att man bör koncentrera sig på det som sägs, idéer och åsikter, istället för personen som framför dem.

Markus skrev:
Typiskt liberaler.

fy fan

:hihi

Jag skulle inte gå så långt som att kalla mig själv liberal. Men jag har en present till dig!
Dymo%20LabelWriter%20310.jpg

En labelmaker, tadaa! :banana

Det är väl inte första gången i sveriges historia som det invandrat holländare i större antal? Förra gången ledde det till att sveriges bruks "era" kom igång och sverige blev en industrination, vilket vi fortfarande (i viss utsträckning iaf) lever på. :tummenupp

ah17, har du lust att förklara vad ditt nick här på SH står för? För det kan väl inte vara så att det är initialerna och bokstävernas plats i alfabetet på nationalsosialismens ledare på 1930 och 40 talet. :rolleyes:

Kanske, bara kanske, det förklarar dina inlägg och åsikter lite...

/Stefan

S__T skrev:
ah17, har du lust att förklara vad ditt nick här på SH står för? För det kan väl inte vara så att det är initialerna och bokstävernas plats i alfabetet på nationalsosialismens ledare på 1930 och 40 talet. :rolleyes:
då skulle han heta ah18

S__T skrev:
Det är väl inte första gången i sveriges historia som det invandrat holländare i större antal? Förra gången ledde det till att sveriges bruks "era" kom igång och sverige blev en industrination, vilket vi fortfarande (i viss utsträckning iaf) lever på. :tummenupp

Kanske, bara kanske, det förklarar dina inlägg och åsikter lite...

/Stefan

Vilka är mina åsikter? Jag återger bara fakta.
Har du svårt för fakta, om än obehaglig sådan?

http://sydsvenskan.se/malmo/article130493.ece

Arne Hegerfors kanske....

ah17 skrev:
Vilka är mina åsikter? Jag återger bara fakta.
Har du svårt för fakta, om än obehaglig sådan?

http://sydsvenskan.se/malmo/article130493.ece

Arne Hegerfors kanske....

Vilka fakta är det? Att det skett nåt rån i malmö? :va
Jag har inte svårt för fakta men du presenterar ju inga så det finns inget att ta ställning till.

Däremot ÄR det fakta att holländarna startade industri/bruks eran i sverige. Trodde tråden handlade om att holländarna invaderar, eller?

S__T skrev:
Vilka fakta är det? Att det skett nåt rån i malmö? :va
Jag har inte svårt för fakta men du presenterar ju inga så det finns inget att ta ställning till.

Däremot ÄR det fakta att holländarna startade industri/bruks eran i sverige. Trodde tråden handlade om att holländarna invaderar, eller?

Ingen fakta? Hmm okej.
Vilka åsikter presenterar jag då i denna tråden som du har så svårt för?

ah17 skrev:
Du ser redan samma sak i Malmö, medelklassen lämnar staden för de "känner inte igen sig" känner sig otrygga osv.

Din artikel från en kvällstidning bevisar inte att det du skriver är fakta. Förstår du inte det så kan inte jag hjälpa dig.

Nu fortsätter jag att läsa mc relaterade trådar, hej då.

S__T skrev:
Din artikel från en kvällstidning bevisar inte att det du skriver är fakta. Förstår du inte det så kan inte jag hjälpa dig.

Du är redan tillbaka, fast i OT-träsket. :banana

Senast aktiv: Idag 22:14
Viewing Thread Möbelsnickare och bilmekaniker @ 22:14

S__T skrev:

AH 17 presterar ju fakta och bevis av en kaliber som får stödet för evolutionen att blekna i jämförelse! :tummenupp
Fast han har väl inte kritiserat det heller....

S__T skrev:
Din artikel från en kvällstidning bevisar inte att det du skriver är fakta.

Nej jag är medveten om det inte är ett bevis.

Fråga 1: Menar du att jag ljuger om emigrerande holländare och Malmöbor?

Fråga 2: Vad kräver du för att du skall acceptera något som fakta?

bonny skrev:
AH 17 presterar ju fakta och bevis av en kaliber som får stödet för evolutionen att blekna i jämförelse! :tummenupp
Fast han har väl inte kritiserat det heller....

Prestera fakta och bevis?

Är det sådant du sysslar med dagligdags. Fabrikation av fakta och bevis tja inte konstigt att du då har en sådan skev verklighetsuppfattning men vad annat kan man begära av en som sitter och surfar på normal arbetstid.

Nejdu här presteras ingenting. Däremot presenteras obehagliga fakta som inte kommer igenom PK-filtret.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg