Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
peppe pucko skrev:men vist
ju mer som
efter anneli.a
destå mer finns det som inte får någon upp merksamhet
så på ett grabbar
jag åtarmig att trösta alla andra snyggingar här på forumet![]()
Jag flyger upp den 24/9 på kvällen, sen ska jag & Lunkan köra hoj (Gixxer & RSV Mille R) på Torsdag, Fredag samt segla båt i skärgården Lördag, Söndag.Penguin skrev:Ja det är som jag brukar hävda, man kan inte vara på topp jämt. Lita på att vi ska svinga några bägare när du kommer uppåt. Vi får väl försöka få med Annelie, Madde och resten av tjejligan på partyt.![]()
Krockade med detta http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=15269Penguin skrev:Vi får väl se om vi kan ro ihop något, men du ska väl till SO-finalen på Åsen i början av september va? Finns planer ang det, så kommer du dit kan du få ditt livs dröm uppfylld........![]()
Shit jag fick just ett pm av MPenguin skrev:Prioriteringar min gode vän, prioriteringar......
F-n jag håller ju i trådarna på OGT, jag kan inte hoppa av nu... jag kan bli lite sjuk kanske, ajjj ont i ryggen jag måste nog besöka en läkare på Åsen den 6/9Mattias skrev:Ärligt talat, en samling kufar med dinosauriehojar eller M på åsen... ÄR det verkligen ett svårt val?
twinner666 skrev:hahavilken cool tråd det här blev
verkatr vara ett jävla sug efter bruttor på detta forum
![]()
GSXR1100R skrev:... jag kan bli lite sjuk kanske, ajjj ont i ryggen jag måste nog besöka en läkare på Åsen den 6/9![]()
Sluta att tortera mig, jag blir förvirrad och osäker, tänk om M visar sig vara Mattias, han vill man ju inte bli masserad av.Madhonda skrev:Hmm... har du tur.... kanske M kan assistera som sjuksköterska..![]()
GSXR1100R skrev:Sluta att tortera mig, jag blir förvirrad och osäker, tänk om M visar sig vara Mattias, han vill man ju inte bli masserad av.
![]()
/F.Örvirrad
Anneli.a skrev:...hmm.. så har du bestämt oss?.. eller ska du ge de en månad till?
![]()
twinner666 skrev:jadu tjejenvet inte hur det här ska gå riktigt
kanske ska vänta ett tag till..???
jag vet iaf vem annelie.a är nu![]()
sorry för axelgreppethade ju som sagt ingen aning
+ att jag var skapligt packad
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden