Intresse för SH 125a fest?? (I sthlm)

EBS skrev:
Jag kommer i egenskap av moderator. Dom jag inte tycker om kommer jag låsa in eller ta bort. Resterade kommer jag redigera.

Tar väl med en flicka, rör ni henne så KOMMER ni bli raderade.

Det är bra att du markerar din plats Emil!
Jag ser till att du får stå som dörrvakt hela festen och peta bort alla fjortisar. Du får tillåtese att dela ut peppisar på dom värsta!
Och din flickvän kommer vi att ta väl hand om medans du står och fryser i dörrn :tuttar :tummenupp

Eftersom det bara lär komma 2 - 3 st så räcker nog 45 kvadrat. ;)

cool_adde skrev:
Det är bra att du markerar din plats Emil!
Jag ser till att du får stå som dörrvakt hela festen och peta bort alla fjortisar. Du får tillåtese att dela ut peppisar på dom värsta!
Och din flickvän kommer vi att ta väl hand om medans du står och fryser i dörrn :tuttar :tummenupp

:kulspruta :fatta! :6surkart :whip :6surkart

Hon är inte min flickvän...... än... :rolleyes:

och frasen "Rör ni så dör ni" passar VÄLDIGT bra här. :FU

Vad sägs om lördagen den 8e november??
klockan 21:00

På söder i Stockholm. Alla som vill komma skickar ett PM till mig(då vill jag att ni kommer också!!!) så får ni närmare vägbeskrivning osv.

cool_adde skrev:

På söder i Stockholm. Alla som vill komma skickar ett PM till mig(då vill jag att ni kommer också!!!) så får ni närmare vägbeskrivning osv.

Den 8onde är spikat! :tummenupp

faan, jag fyller år den 8e... det skulle ju passa perfekt... men jag har för mig att jag ska käka middag med morsan å mormor å morfar då! :död

men det kan vara lördan innan också... får se!

cool_adde skrev:

ok.. då är det nog lite kallt å åka hoj, men om ja skulle ha vägarna förbi dyker ja in.. genom fönstret...

Back