Fest för 125-klassen i Tokholm!

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Dags för fest!

Den 8onde november så är det fest för alla 125-pojkar på söder i stockholm. Cool_adde är det som håller i lokalen så PMa honom för närmare information om adress. Drickat tas med själv.

Så skriv upp er på listan nedan om nu ska komma (och gör det bara om ni VERKLIGEN kommer).

1. Cool_adde
2. EBS ev. med damsällskap
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

//The all mighty moderator

kom igen nu grappar! nu måste det komma lite folk! Ta gärna med någon polare! lite flickor skulle inte skada!;)

Jonne_boy skrev:
Innan man vågar skriva sig på listan e det kul att veta var det är..

Pma adress vägbeskrivning liknande,,

men SÖDER.. hur stort är det liksom?! :p:p:p kan säga att det är i närheten av katarinabangata typ.. :)

1. Cool_adde
3. Out_Spinner (missar inte ett tillfälle att festa) ev med sällskap om det är okey.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Tjaffs om att era tåg går så tidigt är bara löjligt. Börja festen tidigare istället eller hitta ett ställe att slagga på.

cRoC skrev:
Tjaffs om att era tåg går så tidigt är bara löjligt. Börja festen tidigare istället eller hitta ett ställe att slagga på.

Se där EBS! Installera en säng hos dej som jag kan sova i på dom på närmaste festerna ;)

har en fet dubbelsäng och en madrass till golvet! soffa har jag inte haft råd med än!

ajaj.. det skulle kosta mig 334kr å åka dit.. lite för många slantar... blir tyvärr inte att ja kommer..

1. Cool_adde
3. Out_Spinner (missar inte ett tillfälle att festa) ev med sällskap om det är okey.
4. FolkE
5. AddE
6. TbonE
7. DnissE
8. JeffE
9.

Back