Intresse för roadracing ?

Jepp, det är väldigt sent om man ska få bitarna på plats men vet att detta kommer bli mycket bättre samt efter testat Honda på Anderstorp & Knutstorp med Personbästa direkt var valet inte svårt. :)
Fräckt! Då blir vi märkeskompisar! :tummenupp
Kommer du att köra en 12:a eller?

Det vill jag se när Madicen ska byta trattar på hyndan..... ;):krama
Med 178 hk så behöver jag inte trimma, jag kommer ändå att vara livrädd hela tiden. :3freak

då har du något nytt att skylla på för i år då ? förra året var det däcken.

"nä, jag kan inte köra fortare, för den skrämmer mig" :krama :hihi
Njaaa, det var inte bara däcken, det var fjädringen ihop med däcken som jag inte riktigt fick till.
Nu har jag jobbat igenom de ursäkter som finns kvar och så här ser det ut inför säsongen:

1. Jag är för tjock
2. Jag är för gammal
3. Jag är rädd

Vilka ursäkter har du laddat med? :krama

Nej, utan för en depåchef och bulleransvarig utan verklighetsuppfattning.
Tydligen efter lite sunt förnuft från er så kan man gasa igen, eller??
Skulle vilja säga att vi har väldigt bra verklighetsuppfattning och vi följer bara reglerna som satts upp. Det har inget med sunt förnuft att göra, inte på annat sätt än att vi vill vara säkra på att få köra vidare på banorna även i framtiden. Det kallas att framtidssäkra sin verksamhet och om det sen innebär att en eller annan som envisas med att vara "coola" och tvunget skall bullra mer än tillåtet inte kan köra, så får det vara så.
Det är egentligen en ganska enkel matte, ligg under gränsen och kör och ha roligt eller ligg över och bli svartflaggad. Majoriteten som kör klarar sig faktiskt men det är inte de som gör väsen av sig på forum och gnäller bland andra hojåkare.

Den dagen nån tjänstman på Naturvårdsverket får för sig att sänka till 93 dB så kan vi lägga ner helt och den gränsen kan komma fort om man upptäcker att alla brukar "sunt förnuft" (och alltså skiter i reglerna)

Vi har dock nu den stora fördelen att veta väldigt mycket om buller så istället för att titta på 95 dB vid bankanten så har vi fått tillåtelse att mäta max 60 db (A) hos de närmsta grannarna och reglera bullergränsen på banan efter det.
Ska bli kul att se vad som händer med de andra arrangörerna på Knudan om de fortsätter bruka "sunt förnuft" och konstant ignorera 95 dB utan att veta hur detta påverkar runtomkring.

Det är egentligen en ganska enkel matte, ligg under gränsen och kör och ha roligt eller ligg över och bli svartflaggad. Majoriteten som kör klarar sig faktiskt men det är inte de som gör väsen av sig på forum och gnäller bland andra hojåkare.

Vad är ditt problem då ??? Blev inte svartflaggad efter dem nya mätmetoderna.

Njaaa, det var inte bara däcken, det var fjädringen ihop med däcken som jag inte riktigt fick till.
Nu har jag jobbat igenom de ursäkter som finns kvar och så här ser det ut inför säsongen:

1. Jag är för tjock
2. Jag är för gammal
3. Jag är rädd

1. jag är för tjock
2. jag är för gammal
3. jag är rädd
4. det gör ont att ramla
5. jag är rädd om hojen
6. jag har lovat sofie att ta det lugnt
7. det kostar för mycket att klota
8.... fler kommer :D

1. Jag är för tjock
2. Jag är för gammal
3. Jag är rädd

1. jag är för tjock
2. jag är för gammal
3. jag är rädd
4. det gör ont att ramla
5. jag är rädd om hojen
6. jag har lovat sofie att ta det lugnt

Blev en 2011 utan abs = lägre vikt :) det är inte mycket som skiljer efter man har byggt färdigt dvs så det hela kan kvitta och fick bra support av Honda Mc Center i Helsingborg.

Fräckt! Då blir vi märkeskompisar! :tummenupp
Kommer du att köra en 12:a eller?

Med 178 hk så behöver jag inte trimma, jag kommer ändå att vara livrädd hela tiden. :3freak

Jag har inte lovat Sofiiiiie något alls:va men i övrigt håller jag med WW:

1. jag är för gammal
2. jag är för gammal
3. jag är för gammal
4. jag är rädd
5. det gör ont att ramla
6. jag är rädd om hojen
Bra med självinsikt SW :tummenupp

*/ ?>
Back