Bra köp, då är barn sjukdomarna borta. 2008 var det oljeringar 2009 var det 3:ans drev.
Vill du ha anders liljas nummer ? han har en del. Specielt HRC trattar![]()
Det vill jag se när Madicen ska byta trattar på hyndan.....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bra köp, då är barn sjukdomarna borta. 2008 var det oljeringar 2009 var det 3:ans drev.
Vill du ha anders liljas nummer ? han har en del. Specielt HRC trattar![]()

Det vill jag se när Madicen ska byta trattar på hyndan.....![]()
Fräckt! Då blir vi märkeskompisar!Jepp, det är väldigt sent om man ska få bitarna på plats men vet att detta kommer bli mycket bättre samt efter testat Honda på Anderstorp & Knutstorp med Personbästa direkt var valet inte svårt.![]()
Med 178 hk så behöver jag inte trimma, jag kommer ändå att vara livrädd hela tiden.Det vill jag se när Madicen ska byta trattar på hyndan.....![]()

Med 178 hk så behöver jag inte trimma, jag kommer ändå att vara livrädd hela tiden.![]()

"nä, jag kan inte köra fortare, för den skrämmer mig"![]()
![]()

Njaaa, det var inte bara däcken, det var fjädringen ihop med däcken som jag inte riktigt fick till.då har du något nytt att skylla på för i år då ? förra året var det däcken.
"nä, jag kan inte köra fortare, för den skrämmer mig"![]()
![]()

"Jag kan inte gasa fullt för min hoj låter för mycket....?" Eller?
"Jag kan inte gasa fullt för min hoj låter för mycket....?" Eller?![]()
Skulle vilja säga att vi har väldigt bra verklighetsuppfattning och vi följer bara reglerna som satts upp. Det har inget med sunt förnuft att göra, inte på annat sätt än att vi vill vara säkra på att få köra vidare på banorna även i framtiden. Det kallas att framtidssäkra sin verksamhet och om det sen innebär att en eller annan som envisas med att vara "coola" och tvunget skall bullra mer än tillåtet inte kan köra, så får det vara så.Nej, utan för en depåchef och bulleransvarig utan verklighetsuppfattning.
Tydligen efter lite sunt förnuft från er så kan man gasa igen, eller??
Det är egentligen en ganska enkel matte, ligg under gränsen och kör och ha roligt eller ligg över och bli svartflaggad. Majoriteten som kör klarar sig faktiskt men det är inte de som gör väsen av sig på forum och gnäller bland andra hojåkare.
Jag har inga problem alls? Hur så?Vad är ditt problem då ??? Blev inte svartflaggad efter dem nya mätmetoderna.
Njaaa, det var inte bara däcken, det var fjädringen ihop med däcken som jag inte riktigt fick till.
Nu har jag jobbat igenom de ursäkter som finns kvar och så här ser det ut inför säsongen:
1. Jag är för tjock
2. Jag är för gammal
3. Jag är rädd
Vilka ursäkter har du laddat med?![]()
Njaaa, det var inte bara däcken, det var fjädringen ihop med däcken som jag inte riktigt fick till.
Nu har jag jobbat igenom de ursäkter som finns kvar och så här ser det ut inför säsongen:
1. Jag är för tjock
2. Jag är för gammal
3. Jag är rädd
Vilka ursäkter har du laddat med?![]()
Härligt med lätta val
Ska du vara på alla SSEMSE körningar?
Fräckt! Då blir vi märkeskompisar!
Kommer du att köra en 12:a eller?
Med 178 hk så behöver jag inte trimma, jag kommer ändå att vara livrädd hela tiden.![]()
6. jag har lovat sofie att ta det lugnt

Bra med självinsikt SWJag har inte lovat Sofiiiiie något allsmen i övrigt håller jag med WW:
1. jag är för gammal
2. jag är för gammal
3. jag är för gammal
4. jag är rädd
5. det gör ont att ramla
6. jag är rädd om hojen
7. det kostar för mycket att klota
8.... fler kommer![]()
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |