Domifuling
Ny medlem
HanneZ skrev:Jag har varit lite delaktig i virusjakt på ett företag. Lite strul har de blivit men inget jätte stort. Har man förlorat massa pengar på grund av virus så har man okompetent personal!
Hahaha.. öhh.. va? Samtliga bolag med IT i dagsläget förlorar pengar, massor, pga virus.