Intelligent Blocket-kille!

paprika skrev:
Men den är väl bara körd korta sträckor. Ska han ljuga eller?

Nej men en normal person som vill ha sålt sin bil säger inte att den är körd korta sträckor. Om man överhuvudtaget ska säga nåt om hur bilen är körd så är väl "tjejkörd" eller "pendlarbil" de bästa alternativen?

Ska du köpa bilen? Nä. Don't care.

Jag HATAR blocket-trådar. Och ja, jag måste läsa dom. Jag läser ALLA trådar.

Limstift skrev:
Nej men en normal person som vill ha sålt sin bil säger inte att den är körd korta sträckor. Om man överhuvudtaget ska säga nåt om hur bilen är körd så är väl "tjejkörd" eller "pendlarbil" de bästa alternativen?

Vad är det för fel med att vara ärlig?

erik skrev:
Vad är det för fel med att vara ärlig?

Jag har väl inte sagt att det är något fel med det? Jag säger bara att det kanske inte är det bästa att berätta.. Ungefär som om du skulle sälja ett träd, skulle du då säga att hela stadens uppsättning med fyllisar har stått och pissat mot det varje kväll eller skulle du vara tyst?

Limstift skrev:
Jag har väl inte sagt att det är något fel med det? Jag säger bara att det kanske inte är det bästa att berätta.. Ungefär som om du skulle sälja ett träd, skulle du då säga att hela stadens uppsättning med fyllisar har stått och pissat mot det varje kväll eller skulle du vara tyst?

Den har iallafall fått bra gödsel! (Trädet alltså):D Tycker inte det finns nå problem med att skriva kortare sträckor. man får göra sin egen bedömning OM man åker dit och tittar på bilen. Nåt man inte borde skriva i en del annonser är "nyskick" fast t,ex fordonet har gått 800mil! Även grova stavfel går bort. Han kanske är en gammal gubbe vad vet jag?

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC