Intelligent Blocket-kille!

paprika skrev:
Men den är väl bara körd korta sträckor. Ska han ljuga eller?

Nej men en normal person som vill ha sålt sin bil säger inte att den är körd korta sträckor. Om man överhuvudtaget ska säga nåt om hur bilen är körd så är väl "tjejkörd" eller "pendlarbil" de bästa alternativen?

Ska du köpa bilen? Nä. Don't care.

Jag HATAR blocket-trådar. Och ja, jag måste läsa dom. Jag läser ALLA trådar.

Limstift skrev:
Nej men en normal person som vill ha sålt sin bil säger inte att den är körd korta sträckor. Om man överhuvudtaget ska säga nåt om hur bilen är körd så är väl "tjejkörd" eller "pendlarbil" de bästa alternativen?

Vad är det för fel med att vara ärlig?

erik skrev:
Vad är det för fel med att vara ärlig?

Jag har väl inte sagt att det är något fel med det? Jag säger bara att det kanske inte är det bästa att berätta.. Ungefär som om du skulle sälja ett träd, skulle du då säga att hela stadens uppsättning med fyllisar har stått och pissat mot det varje kväll eller skulle du vara tyst?

Limstift skrev:
Jag har väl inte sagt att det är något fel med det? Jag säger bara att det kanske inte är det bästa att berätta.. Ungefär som om du skulle sälja ett träd, skulle du då säga att hela stadens uppsättning med fyllisar har stått och pissat mot det varje kväll eller skulle du vara tyst?

Den har iallafall fått bra gödsel! (Trädet alltså):D Tycker inte det finns nå problem med att skriva kortare sträckor. man får göra sin egen bedömning OM man åker dit och tittar på bilen. Nåt man inte borde skriva i en del annonser är "nyskick" fast t,ex fordonet har gått 800mil! Även grova stavfel går bort. Han kanske är en gammal gubbe vad vet jag?

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back