Intelligens-reserven slår till.

När jag såg reprisen önskade jag liksom att jag såg fel första gången och att killen skulle fastnai nåt på hojen och åka med över kanten!!!

:huvet

jag tror att dom testade på begreppet "vasska". vissa vasskar champagne, vissa vasskar hamburgare och andra vasskar hojar:confused: Kanske..

Vi får inte glömma den inavlade idioten från Lelleveckan som varvade sönder en röd R1...han är idioten varifrån alla andra idioter stammar...

Hittar ej klippet, lika bra det, smärtsamt att beskåda, både för hojens skull, men mest för mänsklighetens....

Edit. hittade den tyvärr.....känsliga tittare varnas.
[YOUTUBE-ID]-1BMTHmqi00&feature=user[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Jag hade velat se att hojen landat på nån av bilarna som stod på gatan. Det hade varit underhållning det!

exakt min tanke också, dom missa bilarna..

Vi får inte glömma den inavlade idioten från Lelleveckan som varvade sönder en röd R1...han är idioten varifrån alla andra idioter stammar...

Hade jag pengar skulle jag göra likadant fast med en Goldwing. Men jag skulle sätta eld på den också efter jag varvat tills jag e nöjd.. ;)

Last edited:
Hade jag pengar skulle jag göra likadant fast med en Goldwing. Men jag skulle sätta eld på den också efter jag varvat tills jag e nöjd.. ;)

Varva och Goldwing i samma mening!?! Vad har jag nu missat? :D

Min italienska kollega sa efter att ha sett klippet:
-"Mamma Idioto" kommer alltid att vara gravid :hihi

Hittar ej klippet, lika bra det, smärtsamt att beskåda, både för hojens skull, men mest för mänsklighetens....

Edit. hittade den tyvärr.....känsliga tittare varnas.
[YOUTUBE-ID]-1BMTHmqi00&feature=user[/YOUTUBE-ID]

Får ta det till detta inlägg också då:
enligt utsago så fick killen ut en ny hoj på garanti eftersom det var ett konstigt motorras på denna hojen. :huvet

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti