Intelligens-reserven slår till.

När jag såg reprisen önskade jag liksom att jag såg fel första gången och att killen skulle fastnai nåt på hojen och åka med över kanten!!!

:huvet

jag tror att dom testade på begreppet "vasska". vissa vasskar champagne, vissa vasskar hamburgare och andra vasskar hojar:confused: Kanske..

Vi får inte glömma den inavlade idioten från Lelleveckan som varvade sönder en röd R1...han är idioten varifrån alla andra idioter stammar...

Hittar ej klippet, lika bra det, smärtsamt att beskåda, både för hojens skull, men mest för mänsklighetens....

Edit. hittade den tyvärr.....känsliga tittare varnas.
[YOUTUBE-ID]-1BMTHmqi00&feature=user[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Jag hade velat se att hojen landat på nån av bilarna som stod på gatan. Det hade varit underhållning det!

exakt min tanke också, dom missa bilarna..

Vi får inte glömma den inavlade idioten från Lelleveckan som varvade sönder en röd R1...han är idioten varifrån alla andra idioter stammar...

Hade jag pengar skulle jag göra likadant fast med en Goldwing. Men jag skulle sätta eld på den också efter jag varvat tills jag e nöjd.. ;)

Last edited:
Hade jag pengar skulle jag göra likadant fast med en Goldwing. Men jag skulle sätta eld på den också efter jag varvat tills jag e nöjd.. ;)

Varva och Goldwing i samma mening!?! Vad har jag nu missat? :D

Min italienska kollega sa efter att ha sett klippet:
-"Mamma Idioto" kommer alltid att vara gravid :hihi

Hittar ej klippet, lika bra det, smärtsamt att beskåda, både för hojens skull, men mest för mänsklighetens....

Edit. hittade den tyvärr.....känsliga tittare varnas.
[YOUTUBE-ID]-1BMTHmqi00&feature=user[/YOUTUBE-ID]

Får ta det till detta inlägg också då:
enligt utsago så fick killen ut en ny hoj på garanti eftersom det var ett konstigt motorras på denna hojen. :huvet

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back