klubblös
Bannad
som ja sa.. kalla denna tråd för -gnällspikarnas tillfälle-
ps ramlösa e bara för gott
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Förjävligt![]()
som ja sa.. kalla denna tråd för -gnällspikarnas tillfälle-
Gör du? Då lär du få vänta länge3220127Jag väntar ivrigt även på din bombar-film
Ja nog gnäller dem endel. Jag förstår igentligen inte varför. Måste man vara lika grym som RoLLER för att få lägga upp film här?
3220139Vem är roller?
3219442Folk ogillar vansinneskörningar, inte söndagsturer![]()
Klart, du måste träna upp dig och bli minst lika snabb.3220141Gör du? Då lär du få vänta länge![]()
O köra 230 på MOTORVÄG? Är du helt galen?3220380Klart, du måste träna upp dig och bli minst lika snabb.
O köra 230 på MOTORVÄG? Är du helt galen?
![]()
har ni inga hojvägar i örebro? har för mig t o m jag kört nån go slinga när jag varit igenom området.
motorväg e la till för bilar, LR???
Jag förstod sen ett bra tag tillbaka att du inte gillar min film, och det är helt okej, men har du något vettigt att komma med istället, som inte har med farten att göra? Lite konstruktiv kritik![]()
3220821Mjaru..
Dendär HanneZ e väl tyvärr en av de större töntarna på dehär stället o har väl aldrig kommit med nåt vettigt tyvärr...
Det kommer verkligen från rätt käft.
Ash kom igen nu. Du skulle retas lite med de du trodde skulle ge dig moralkakor o nu blev du retad tillbaka. You give some and you take some.3220667Jag förstod sen ett bra tag tillbaka att du inte gillar min film, och det är helt okej, men har du något vettigt att komma med istället, som inte har med farten att göra? Lite konstruktiv kritik![]()
Jo jag blev urledsen :lipa3220834![]()
Blev du så ledsen så du va tvungen att kontra...
Ash kom igen nu. Du skulle retas lite med de du trodde skulle ge dig moralkakor o nu blev du retad tillbaka. You give some and you take some.
Mjaru..
Dendär HanneZ e väl tyvärr en av de större töntarna på dehär stället o har väl aldrig kommit med nåt vettigt tyvärr...
Det tror jag nog3220843Tänkte inte retas med någon, trodde bara inte att det var accepterat bland dem att man sicksacka på motorvägen. Trådar brukar spåra ur för att folk klagar på någon som stuntar i t-shirt. Men nu har du lyckats få denna tråd ur spår rätt bra endå
Det kan ju vara så att han bara inte riktigt funnit sin plats här i livet ännu, han prövar sig fram för att finna sin plats i ledet helt enkelt![]()
Det tror jag nog
Du vet mycket väl att den titeln du skrev snarare drar till sig de som du påstår dig inte vill ska skriva i tråden. Inte sant?
Alla sicksackar... o en(1) person själv kan aldrig få en tråd att spåra ur![]()
Tänkte inte retas med någon, trodde bara inte att det var accepterat bland dem att man sicksacka på motorvägen. Trådar brukar spåra ur för att folk klagar på någon som stuntar i t-shirt. Men nu har du lyckats få denna tråd ur spår rätt bra endå
Det kan ju vara så att han bara inte riktigt funnit sin plats här i livet ännu, han prövar sig fram för att finna sin plats i ledet helt enkelt![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |