INTE för moralpredikare!

Last edited:
O köra 230 på MOTORVÄG? Är du helt galen? :skrämd

:rofl

Jag förstod sen ett bra tag tillbaka att du inte gillar min film, och det är helt okej, men har du något vettigt att komma med istället, som inte har med farten att göra? Lite konstruktiv kritik :tummenupp

Last edited:
har ni inga hojvägar i örebro? har för mig t o m jag kört nån go slinga när jag varit igenom området.
motorväg e la till för bilar, LR???

har ni inga hojvägar i örebro? har för mig t o m jag kört nån go slinga när jag varit igenom området.
motorväg e la till för bilar, LR???

Jo det har vi och jag älskar dem. Men såhär års ligger det fullt med löv på dom :gnissla

Jag förstod sen ett bra tag tillbaka att du inte gillar min film, och det är helt okej, men har du något vettigt att komma med istället, som inte har med farten att göra? Lite konstruktiv kritik :tummenupp

Mjaru..
Dendär HanneZ e väl tyvärr en av de större töntarna på dehär stället o har väl aldrig kommit med nåt vettigt tyvärr...

3220667 Jag förstod sen ett bra tag tillbaka att du inte gillar min film, och det är helt okej, men har du något vettigt att komma med istället, som inte har med farten att göra? Lite konstruktiv kritik :tummenupp
Ash kom igen nu. Du skulle retas lite med de du trodde skulle ge dig moralkakor o nu blev du retad tillbaka. You give some and you take some.

3220834 :pannkyss
Blev du så ledsen så du va tvungen att kontra...
Jo jag blev urledsen :lipa

Last edited:
Ash kom igen nu. Du skulle retas lite med de du trodde skulle ge dig moralkakor o nu blev du retad tillbaka. You give some and you take some.

Tänkte inte retas med någon, trodde bara inte att det var accepterat bland dem att man sicksacka på motorvägen. Trådar brukar spåra ur för att folk klagar på någon som stuntar i t-shirt. Men nu har du lyckats få denna tråd ur spår rätt bra endå :tungan
Men det är okej, jag tar inte åt mig så du får retas på om du vill:D

Mjaru..
Dendär HanneZ e väl tyvärr en av de större töntarna på dehär stället o har väl aldrig kommit med nåt vettigt tyvärr...

Det kan ju vara så att han bara inte riktigt funnit sin plats här i livet ännu, han prövar sig fram för att finna sin plats i ledet helt enkelt :D

Last edited:
3220843 Tänkte inte retas med någon, trodde bara inte att det var accepterat bland dem att man sicksacka på motorvägen. Trådar brukar spåra ur för att folk klagar på någon som stuntar i t-shirt. Men nu har du lyckats få denna tråd ur spår rätt bra endå :tungan

Det kan ju vara så att han bara inte riktigt funnit sin plats här i livet ännu, han prövar sig fram för att finna sin plats i ledet helt enkelt :D
Det tror jag nog :P
Du vet mycket väl att den titeln du skrev snarare drar till sig de som du påstår dig inte vill ska skriva i tråden. Inte sant?

Alla sicksackar... o en(1) person själv kan aldrig få en tråd att spåra ur ;)

Det tror jag nog :P
Du vet mycket väl att den titeln du skrev snarare drar till sig de som du påstår dig inte vill ska skriva i tråden. Inte sant?

Alla sicksackar... o en(1) person själv kan aldrig få en tråd att spåra ur ;)

Blir du gladare av att det var så det var menat, så okej låt gå för det :D
Var inte blyg nu HanneZ, ta åt dig lite av äran ;)

Tänkte inte retas med någon, trodde bara inte att det var accepterat bland dem att man sicksacka på motorvägen. Trådar brukar spåra ur för att folk klagar på någon som stuntar i t-shirt. Men nu har du lyckats få denna tråd ur spår rätt bra endå :tungan

Han har provat länge o väl men han blir inte accepterad nånstans.
Tycker faktiskt lite synd om honom.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...