INTE för moralpredikare!

Vilken flopp, det blev inte många moralpoäng på den filmen. Tanken var god men tyvärr får den bara "en överkryssad stoppskylt".
Bättre lycka nästa gång :pannkyss

jag tycker filmen var väldigt underhållade. klart bra fartkänsla när du körde väggren. jag fattar dock inte hur man vågar använda väggrenen så mycket som du gör för här uppe i stockholm ligger det väldigt ofta en massa skräp på väggrenen i stil med däckrester, avgassystem och sånt. kan ju bli en jävla vurpa. jag saknade dock också lite bakhjul, men jag förstår att den inte är så lätt att wheela med. jag tror lätt att du retade upp en jävla massa bilister när du kör om i väggrenen i 230. när jag kör på det sättet känns det som att jag blir jagad av snuten nästan varannan gång för att bilister ringer och klagar.

Ser ut som vanlig söndagstouring? Men kul med film!

Kan bara hålla med.
Blev djupt besviken när föraren stannade för rött i början av filmen.

Vill ni hetsa upp oss moralkärringar får ni fan ta i lite, köra på trottoarer bland mammor med barnvagnar, börna utanför Gretas grill, köra mot enkelriktat osv.
:rofl

inte alls, fzr går alldeles utmärkt att wheela med i de lägre farterna även om den må vara lite slö.

ser fram emot den uppdaterade versioen av filmen med nån annan kameravinkel samt nerkortad till det nödvändigaste.

Det hade gott och väl räckt om filmen hade varit 17 sekunder...

Stäng av efter 17 sekunder då :pannkyss

Vilken flopp, det blev inte många moralpoäng på den filmen. Tanken var god men tyvärr får den bara "en överkryssad stoppskylt".
Bättre lycka nästa gång :pannkyss

Som sagt, vissa gillade det, andra inte. Det finns många andra filmer du kan se på istället som du nog tycker är kul :pannkyss

inte alls, fzr går alldeles utmärkt att wheela med i de lägre farterna även om den må vara lite slö.

ser fram emot den uppdaterade versioen av filmen med nån annan kameravinkel samt nerkortad till det nödvändigaste.

Ja på ettan äre inte så svårt att få upp den, men ettan på motorväg känns lite overkill bara för att få med en wheelie :näsblod :D

Last edited:
Jamen köper du en snabbare hoj till mig då?
Och gillar du inte filmen så finns det en stoppknapp, låt istället dem som tyckte den var kul kolla istället :tummenupp

Jag köper att du inte vill ha moralkärringar på dig men lite kritik har väl ingen dött av?

Du låter nästan som en flicka när du hugger tillbaka :hihi.

Jag köper att du inte vill ha moralkärringar på dig men lite kritik har väl ingen dött av?

Du låter nästan som en flicka när du hugger tillbaka :hihi.

Haha då tog du det nog på lite fel sätt :hihi
Jag menade mest att han inte var tvungen att plåga sig igenom filmen, jag stänger själv alltid av om filmen är dålig :tungan

Och jag kan mycket väl hålla med om att det inte är någon kul redigering eller bra kameravinklar. Slängde ju bara upp klippet för att jag tyckte det var så dåligt på filmfronten just nu. Men jag har filmer som är påväg med MYCKET redigering och bra mycket mer variation :)

Last edited:
Skön film, Feel-goodkänsla i massor.
Keep it up!

JA! :Bugar

Just den kännslan hade jag när jag körde och när jag ser filmen.
Man kännde/känner sig fri.

Att sen rubriken fick folk att tro att jag skulle preja gamla tanter med sina rullatorer vart ju lite fel. Trodde att folk var kännsligare för detta än vad dom var.

Folk ogillar vansinneskörningar, inte söndagsturer :tungan

Ja men jag har läst relativt ofta folks inlägg där dom klagar på att nån kör på väggrenen och kör om en omkörande bil etc.

Kul att ni för en gångs skull inte moralpredikar :)
Kan man kanske våga sig på lite mer till nästa gång ;)

Se denna film som en feelgood-film då :)

3219449 Ja men jag har läst relativt ofta folks inlägg där dom klagar på att nån kör på väggrenen och kör om en omkörande bil etc.

Kul att ni för en gångs skull inte moralpredikar :)
Kan man kanske våga sig på lite mer till nästa gång ;)

Se denna film som en feelgood-film då :)
Det har jag aldrig sett nån klaga på.

Kör inte snabbare för vår skull, vi klarar oss bra ändå ;)

Hur går det med "Filmen om NiklasL"? Skynda Skynda!!!1111oneoneeleven

:yoparty

Tycker du det där är kul?? Transportsträcka rakt fram är för mig det träligaste mc-åkat, visst kan frihetskänslan finnas, men för mig är det fin kurvig landsväg helst själv på vägen, inte sick-sacka mellan bilar.

Kvalitén på filmen är ganska bra. Vilken utrustning har använts för inspelningen?

Tycker du det där är kul?? Transportsträcka rakt fram är för mig det träligaste mc-åkat, visst kan frihetskänslan finnas, men för mig är det fin kurvig landsväg helst själv på vägen, inte sick-sacka mellan bilar.

Ja, kanske konstigt nog, men så är det. Ja kurviga vägar är skiten, har en favoritväg nära mig men tror inte det skulle bli ALLS någe kul att se film på den, om nu detta var trist. Tyvärr.

Kvalitén på filmen är ganska bra. Vilken utrustning har använts för inspelningen?

En vanlig digitalkamera, Fuji finepix F11 tror jag den heter. Dock är kvalitén starkt försämrad för att få ner filformatet.

Last edited:
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...