INTE för moralpredikare!

När ska dom sora grabbarna få visa vad dom går för?
Najs film :tummenupp , men lite besviken är jag att inte min bil syns. :huvet

Rubriken var mest något för Aftonbladet.

Lovar runt, men håller tunt.. Ett oediterat klipp i makligt tempo med lite vägrenskörning?

Plus för lite annorlunda kameravinkel, men själva materialet var för tunt i min smak.

/R

Lovar runt, men håller tunt.. Ett oediterat klipp i makligt tempo med lite vägrenskörning?
Kan bara hålla med.
Blev djupt besviken när föraren stannade för rött i början av filmen.

Vill ni hetsa upp oss moralkärringar får ni fan ta i lite, köra på trottoarer bland mammor med barnvagnar, börna utanför Gretas grill, köra mot enkelriktat osv.

Kan du inte köra på slangen?:tungan

Kan bara hålla med.

Vill ni hetsa upp oss moralkärringar får ni fan ta i lite, köra på trottoarer bland mammor med barnvagnar, börna utanför Gretas grill, köra mot enkelriktat osv.

Klent ljud var det också, och inte ens en litermotor. När det är bakåtvy vill man ju se småbarnen skrämt börja grina och tappa glassarna på trottoaren och sånt :mad:

Kan du inte köra på slangen?:tungan

Inte på motorväg med en gammal framtung Fzr 600 :3freak

Kan bara hålla med.

Det FINNS vissa gränser, tex som att brassa rakt in i en strid ström av bilar bara för att köra mot rött.

Last edited:

Plus för lite annorlunda kameravinkel, men själva materialet var för tunt i min smak.

/R

Tänkte mest att det ALLTID blir sånna jävla diskussioner när någon kör på väggrenen.
Att du tycker det går sakta kan jag inte rå för Jag maxar nämligen Fzr:en i stort sett hela tiden på motorvägen = 230.

Klent ljud var det också, och inte ens en litermotor. När det är bakåtvy vill man ju se småbarnen skrämt börja grina och tappa glassarna på trottoaren och sånt :mad:

Det finns inte så många trottoarer och småbarn på motorvägen :tungan
Jag får be om ursäkt då ditt ljudofiliska jag inte på långa vägar upplevde sitt klimax.

Last edited:
Det finns inte så många trottoarer och småbarn på motorvägen :tungan
Jag får be om ursäkt då ditt ljudofiliska jag inte på långa vägar upplevde sitt klimax.

:hihi Det var bra att du sparade på omgivningen! ;)
Tror inte du behöver vara orolig för oss moralkärrinagr ang den filmen! :)

/J

:hihi Det var bra att du sparade på omgivningen! ;)
Tror inte du behöver vara orolig för oss moralkärrinagr ang den filmen! :)

/J

Låter bra, har sett så många andra fall där filmmakaren direkt blir påhoppad för att han/hon kör om på väggrenen och mellan bil och mitträcke osv.

Sen tror jag även det står i tråden att jag inte la ner så mycket tid på denna film. Tänkte bara att det kanske kunde glädja NÅGON iallafall, och det verkar det ju ha gjort iallafall, inte minst dem som bor i Örebro.:)

Inte en enda moralkaka? Då är det nog dags o börja använda högernäven ;)

Ja men den slappa gamla plastvaggan gör ju inte mer än 230 hur stumt jag än håller :4skrika :tungan

Last edited:
Ja, det var ju en måttlig rulle.
Hela 230km/h på en tunnt trafikerad motorväg är inte häftigt utan snarare lite svagt.
"Tänkte att det kanske finns NÅGON hormonstin adrenalinpundare som kan tycka filmen har lite underhållningsvärde."
Betoningen ska inte vara på "någon" utan snarare på "lite". Trött långsam körning med andra ord.
Annars var det bra kvalitet på ljud och bild och trevligt med linsen bakåt, fast lite omväxling hade varit bra.

Ja, det var ju en måttlig rulle.
Hela 230km/h på en tunnt trafikerad motorväg är inte häftigt utan snarare lite svagt.
"Tänkte att det kanske finns NÅGON hormonstin adrenalinpundare som kan tycka filmen har lite underhållningsvärde."
Betoningen ska inte vara på "någon" utan snarare på "lite". Trött långsam körning med andra ord.
Annars var det bra kvalitet på ljud och bild och trevligt med linsen bakåt, fast lite omväxling hade varit bra.

Jamen köper du en snabbare hoj till mig då?
Och gillar du inte filmen så finns det en stoppknapp, låt istället dem som tyckte den var kul kolla istället :tummenupp

Kul med en film från örebro!!!Även om rubriken verkar vara mer önsketänkande
än vad filmen levde upp till,

Kul med en film från örebro!!!Även om rubriken verkar vara mer önsketänkande
än vad filmen levde upp till,

Svårt att veta vad folk blir sura över nu för tiden.
Bara skönt att ingen predikar.
Ja det släpps ju inte så mkt film från Örebro tyvärr.

Kan bara hålla med.

oups , nu beskrev du väl inte min kör stil:tuttar :tuttar :gnissla :yoparty

trafik CP det e jag det

ps vem bryr sig

du skulle döpt tråden till gnälla tråden - only for the bad gnällers:D

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...