fahlgren
Daniel "Snigeln" Fahlgren
Hej kawa vänner jag har lite problem och funderingar.
1: jag ska åka bana med min zx9r -99 och undrar om nån kan säga hur man ska ställa in dämparn och gafflarna för bästa set upp för bana?
Tackar på förhand.
2: ett lurigt problem.
Min zx9r har slipon kn filter och är bänkad och inställd.
Problemet
Jag åker på morgonen till jobbet ca 0550 och har ca 4 mil, ligger i ca120km/h, efter ca 2 mil börjar den gå orent men vrider jag fullt går den som den ska.
När jag åker hem vid 4 och ligger i sammahastighet går den gör fint inga tendenser att gå orent.
Vad kan detta bero på????
1: jag ska åka bana med min zx9r -99 och undrar om nån kan säga hur man ska ställa in dämparn och gafflarna för bästa set upp för bana?
Tackar på förhand.
2: ett lurigt problem.
Min zx9r har slipon kn filter och är bänkad och inställd.
Problemet
Jag åker på morgonen till jobbet ca 0550 och har ca 4 mil, ligger i ca120km/h, efter ca 2 mil börjar den gå orent men vrider jag fullt går den som den ska.
När jag åker hem vid 4 och ligger i sammahastighet går den gör fint inga tendenser att gå orent.
Vad kan detta bero på????
