Blackninja
Ny medlem
McB skrev:Jag kunde inte somna förräns vid 5-tiden, så jag kompade idag. Bra med förstående chefer ibland.![]()
Nu komer det att fortsätta ju, skulle tatt en trött dag, sen så jäklar hade du nannat sött ikväll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
McB skrev:Jag kunde inte somna förräns vid 5-tiden, så jag kompade idag. Bra med förstående chefer ibland.![]()
maverick_750rr skrev:Nej, han kommer att bli pigg då.
McB, du ska sluta oroa dig för allt. Bara ta det som det kommer. Att du ska upp om 4 timmar är kanske för att du tex. ska iväg på nåt viktigt. Sluta tänk på det. Bara töm hela huvet, sen somnar du som ingenting.
Eller så drick massor av kaffe eller red bull. Gå o lä
gg dig och du märker att du e pigg som en mört, men efter ett tag somnar du och när klockan ringer är du piggare än aldrig förr vilket underlättar uppstigningen från sängen. Du kan ju alltid prova.
////Utopi.Köp inga piller, de funkar ändå inte om du inte tar hela burken.![]()
Gå upp tidigt på morgnarna VARJE morgon så somnar du i vettig tid.
750RR
PS. Bästa sättet är att tömma skallen.......![]()
maverick_750rr skrev:Gå upp tidigt på morgnarna VARJE morgon så somnar du i vettig tid.
McB skrev:Jag jobbar skift och har jobb hemma också, så det är ganska svårt att gå upp tidigt varje morgon, annars funkar det bra. Tack ändå.![]()
Rodentboy skrev:KÄnner igen det där..går upp vid 04 varannan vecka och vid 12 den andra veckan...börjar vänja sig nu efter 3 är ungefär...![]()
Seizure Later skrev:Du får trösta dig med att skiftarbetare lever mycket kortare, så det håller inte på SÅ länge![]()

Gaffa-mannen skrev:Jag satt och tittade på Oscars-galan.
WM i att lyfta gamla trådar?Tysken skrev:Sova kan man göra på ålderdomshemmet![]()
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller