floodi
Sporthojsnörd
Granskning av byggbranschen. Insider jämför priser genom att begära in anbud på arbete från ett antal entreprenörer...
nån som kollar på det , dom visar också husbyggen från eksjöhus..
det är ju för jävligt ... allt är ju helt åthelvete , min päron sållde sin gård
och byggde också ett nytt hus , och dom köpte ett hus från sävsjöhus
och precis som på programmet så är golvet helt snett det slår på 2 cm på 2 meter lite ojämnt om man säger så. väggarna är också snea , dom skulle ha en
fin lite mysspis som dom skulle kunna elda i trista höstkvällar i vardagsrummet , den har inte blivit insatt , den står utanför , och där har den stått i 1 år nu , ja det är mycket mer
men det orkar jag inte skriva upp , tänkte bara fråga om det är någon utav er som känner igen det här , eller har varit med om nått liknande.
berätta gärna så man får höra lite olika idiotiska lösningar från hanverkare , husförsäljare medmera...

nån som kollar på det , dom visar också husbyggen från eksjöhus..
det är ju för jävligt ... allt är ju helt åthelvete , min päron sållde sin gård
och byggde också ett nytt hus , och dom köpte ett hus från sävsjöhus
och precis som på programmet så är golvet helt snett det slår på 2 cm på 2 meter lite ojämnt om man säger så. väggarna är också snea , dom skulle ha en
fin lite mysspis som dom skulle kunna elda i trista höstkvällar i vardagsrummet , den har inte blivit insatt , den står utanför , och där har den stått i 1 år nu , ja det är mycket mer
men det orkar jag inte skriva upp , tänkte bara fråga om det är någon utav er som känner igen det här , eller har varit med om nått liknande.
berätta gärna så man får höra lite olika idiotiska lösningar från hanverkare , husförsäljare medmera...

Last edited: