ktmjacke
FÅR FONTÄNORGASM
Så det e därför vatten kostar pengar på krogen alltså???Flamma77 skrev:Eller så kan det ju vara som en intervjuad vakt sade i programmet:
"Det är ju inte alla av DOM som dricker alkohol, och då tjänar krogen inga pengar på DOM."
Hur ska de kunna veta om de är "torrisar" eller "bråkstakar", när de bara har hudfärgen att gå på??![]()
![]()
Den jobbigaste versionen av rasism som dörris tyckte jag var när det kom in olika raser av "DOM" som inte funkar ihop.Som svensk står man där o släpper in Några vita,några svarta o några ljusbruna typ.Sen visar det sig att några länder har hatkrigat i flera hundra år o så smäller det till o börjar blänka av knivblad överallt.Jag är inte rasist för fem öre,men det jag upplevt under åren i dörrarna är att DOM oftare är representerade i bråk som innehåller vapen o tillhyggen.2 fulla svennar brukar oftast puckla på varandra med nävarna.Har aldrig fattat hur man tänker när man går ut på krogen med vapen på sig.Då måste man ju nästan ha förutspått att det kommer hända nåt."Få se nu,nycklarna,pengar,kådis o så en macheta ifall jag blir påhoppad av svennarna."Nä,jag upplever faktiskt en klart omvänd rasism här i stockholm iaf.
mvh//jacke
finns i alla länder och inte endast i sverige...
dax å ta sig en tankeställare för gänget på insider.