Insider ikväll KL 22:00: Brutala Dörrvakter

Flamma77 skrev:
Eller så kan det ju vara som en intervjuad vakt sade i programmet:
"Det är ju inte alla av DOM som dricker alkohol, och då tjänar krogen inga pengar på DOM." :D

Hur ska de kunna veta om de är "torrisar" eller "bråkstakar", när de bara har hudfärgen att gå på?? :3freak :hihi
Så det e därför vatten kostar pengar på krogen alltså??? :D

Den jobbigaste versionen av rasism som dörris tyckte jag var när det kom in olika raser av "DOM" som inte funkar ihop.Som svensk står man där o släpper in Några vita,några svarta o några ljusbruna typ.Sen visar det sig att några länder har hatkrigat i flera hundra år o så smäller det till o börjar blänka av knivblad överallt.Jag är inte rasist för fem öre,men det jag upplevt under åren i dörrarna är att DOM oftare är representerade i bråk som innehåller vapen o tillhyggen.2 fulla svennar brukar oftast puckla på varandra med nävarna.Har aldrig fattat hur man tänker när man går ut på krogen med vapen på sig.Då måste man ju nästan ha förutspått att det kommer hända nåt."Få se nu,nycklarna,pengar,kådis o så en macheta ifall jag blir påhoppad av svennarna."Nä,jag upplever faktiskt en klart omvänd rasism här i stockholm iaf.

mvh//jacke

Måste hålla med ktmJacke här. Denna gång kändes det som dom gjort programet på 5 min och itne kollat igenom allt ordentligt.
Sen var det redigt pinsamt att sitta och höra hur vaktbolagschefen säger att en dörrvakt ska inge fruktan och att gästerna måste frukta honom!
Det är ju helt otrloigt fel. En dörrvakt ska visserligen visa reespekt och få gästerna att känna respekt man ska väll för attans inte vara rädd för att gå på krogen :3freak
Sen har vi denna otroligt jämnstälda jämnförelse med krogarna på stureplan och ett danspalats i skara :hihi skratta så jag kikna när man såg det...detta program var i mina ögon ett 1 april skämt.

Och vart har dom vare när dom säger att det inte finns dörrvakter i andra länder :huvet finns i alla länder och inte endast i sverige... :fatta! dax å ta sig en tankeställare för gänget på insider.

ktmjacke skrev:
.2 fulla svennar brukar oftast puckla på varandra med nävarna.Har aldrig fattat hur man tänker när man går ut på krogen med vapen på sig.Då måste man ju nästan ha förutspått att det kommer hända nåt."Få se nu,nycklarna,pengar,kådis o så en macheta ifall jag blir påhoppad av svennarna."Nä,jag upplever faktiskt en klart omvänd rasism här i stockholm iaf.

mvh//jacke

Där slog du huvudet på spiken måste jag säga. Tyvärr så är det nog så fast vem vill erkänna att just DOM går ut med tanke på att ställa till ett bråk :va :brinnerup

vilket ställe i skara va de dom filma ifrån?

har vart iskara å festat en jäkla massa men de stället har ja missat totalt å så stort är väll inte skara

brukar inte de kalas focus eller? då vet ja vilket de e

Markus skrev:
Problemet med diskrimineringen kommer man inte till rätta med så länge folk inte vågar säga som det är:
Ett ställe med hög andel invandrare från vissa regioner blir snabbt impopulärt, stökigt och otrevligt. Det är fakta. Och det är det problemet man borde komma tillrätta med, och en sak är säker - det är fan inte krogägarnas ansvar.
Visst är det fakta. Fast vem kan säga det utan att bli politiskt halshuggen av äckelvänstern?

valmers skrev:
Visst är det fakta. Fast vem kan säga det utan att bli politiskt halshuggen av äckelvänstern?

Ingen.
Tyvärr är det inte bara vänstern som är problemet heller. Borgarna och/eller deras media visar ingen nåd mot den som misstycker eller påtalar problem.

Allt är bra, det finns inga problem, somna om.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg