Tyckte dom hade släpat dit avträdet från bägge sidor för att få uttala sig om nåt dom inte begrep ett skit av.Enda vettiga som blev sagt var ju politikern som förklarade vad "allmänt utskänkningstillstånd" innebär.Calle,snubben till vänster med fjollbrillerna e en gammal gympolare till mig,och tillika gammal dörris som borde fått uttala sig mer om det verkliga klimatet i dörrarna i stockholm.Att jämföra på det vis dom gjorde med skaras gammeltjoställe var ju direkt ointelligent o oseriöst.Har själv jobbat i dörrar i 8 år,både i sverige,australien och italien,så vart dom fick det ifrån att det bara e i sverige vi har bounsers kan jag inte begripa iaf.Han som tyckte att det var löjligt att bära skyddsväst kan ju aldrig ha varit nära en krog ens.Har själv upptäckt efter ingripanden hur jackan haft hål efter knivhugg,hål som suttit i min kropp utan väst.Sen låter dom ett rikspucko(han till höger) representera branchens vakter o göra bort sig totalt.Lät ju som han allvarligt betraktar gästerna som fiender som ska förgöras.Tycker dock att insider är den stora loosern denna gång,programmet verkade vara ihoprafsat o dåligt källgranskat.