Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FredrikB skrev:2457626Vi från "På fri fot!"-forumet var vid olycksplatsen i kväll och lade ner rosor, en bild, vår forumtröja och tände ljus. Det brann fortfarande ljus när vi kom dit och en rosbukett såg fortfarande fräsch ut.
Det kändes bra att komma dit och se platsen där det här ofattbara hände, det hjälper lite mer när man försöker förstå hur det kunde hända...
Tråden på 'På fri fot'
Nursey skrev:2451448Kalles kompis Aleksander mailade mig och berättade att det kommer vara en minnesstund för Kalle på Onsdag klockan 19. Jag väntar på mer detaljer men vore det kanske en idé att åka dit tillsammans med blommorna?
Återkommer senare med detaljer isf.
Shirin
Ullis skrev:2457884Det var ett otroligt fint ställe för minnesstunden. Kalles föräldrar var väldigt fina mot oss & hans Anna var jättesöt.
Blommorna från oss alla var jättefina, dock så pass stora att de fick åka taxi själva dit med oss i släptåg.
Tror att Nursey eller någon av oss andra med kamera, kommer att lägga upp bilder på dem så Ni alla få se.
// Ullis
Ullis skrev:2457884Det var ett otroligt fint ställe för minnesstunden. Kalles föräldrar var väldigt fina mot oss & hans Anna var jättesöt.
Blommorna från oss alla var jättefina, dock så pass stora att de fick åka taxi själva dit med oss i släptåg.
Tror att Nursey eller någon av oss andra med kamera, kommer att lägga upp bilder på dem så Ni alla få se.
// Ullis
// Ullis
Ullis skrev:2457884..klipp..
// Ullis
Det är kalas Nursey. Jag får väl ge dig mitt mobilnummerNursey skrev:2458135
Ps bilderna är av kvalitet mobilkamera..för jag tyckte det var kul att släpa med mig min systemkamera UTAN minneskortet![]()
Retep skrev:2458152Det är kalas Nursey. Jag får väl ge dig mitt mobilnummer![]()
så kan jag ta med ett minneskort till dig nästa gång något fotograferingsvärt dyker upp. (förhoppningsvis ett gladare sådant)
Nursey skrev:2458135
Jag skall räkna ut exakt vad som finns kvar av pengarna imorgon och
Retep skrev:2458200Se till bara att du tar betalt först för dina egna kostnader, nu när du har fixat allt det här. Mycket åka och bensin går åt utan eget nöje... Det blir nog en god slant över till fonden ändå.
/P
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden