Insamling och ev kortege för överlämning av blommor till Warburtons familj

Första inlägget uppdateras nu med bg nummer och snart har jag mer detaljer då jag pratat med Karls vänner. Håll ett öga på denna tråden för mer info.

Nursey skrev:
2441828 Första inlägget uppdateras nu med bg nummer och snart har jag mer detaljer då jag pratat med Karls vänner. Håll ett öga på denna tråden för mer info.

Kanon, sätter in pengar direkt! :tummenupp

Nursey skrev:
2441828 Första inlägget uppdateras nu med bg nummer och snart har jag mer detaljer då jag pratat med Karls vänner. Håll ett öga på denna tråden för mer info.

Du är min hjältinna!
Transfer done!!

Vill du vi ska ta det privat i veckan, eller vill du att jag gör en överföring?

Vad det gäller kortegen & blommorna. Var är det tänkt att vi ska mötas & ska vi försöka ta en blomsterbutik i närheten då för att slippa E4:a frakten? Någon som har öppet till lite senare på kvällen?

Nursey skrev:

Jag har inget cert här hemma, fixar omgående när jag kommer till jobbet imorgon.

Hej alla :)

Det är bäst att sätta in det på kontot om det är okej..annars blir det så många små slattar som är svåra att hålla kolla på (jag är ju trots allt guldfisk :P).

Många fina initiativ..det verkar bli en hel del. Kanske vi kan göra så att hälften går blommor till Kalles föräldarar och andra halvan till hans flickvän..vi får inte glömma henne :pannkyss tycker jag.
Men det blir nog bra..:)
Jag har sagt det förr o säger det igen..jag tycker så mycket om er alla :) folk som man eg inte känner så bra ännu men som man känner att man håller av mycket..redan :)

Nihlen skrev:
2442893 Har nu lämnat en liten slant.
Vad mer kan jag göra?

Inget tror jag :) bara finnas :krama

Edit...fan ..ursäkta för alla smilisar..det blev lite överdos

Last edited by a moderator:
Hörde om olyckan i onsdags... Riktigt tråkigt att höra att någon gått vidare...
Fick en smärre chock torsdagkväll när jag läste vem det var... Kan inte tro det är sant... Inte Karl.. Vi åkte ihop ett antal gånger när jag körde TL1000R.
Fikade ihop.. Snackade skit... jmf hojar... ja allt som vi knuttar gör...
Tankar till alla nära.. Jag sörjer verkligen med er.

V.I.F.

Pengar kommer.. ska bara leta fram "kodkortet".. Jobbigt med bank på nätet ibland..

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul