Inomhuskörning...

TomK skrev:
Bra det! Festa kan jag, men om jag har någon hoj färdig då vet jag inte - mycket kvar att fixa (kom på att jag nog ska byta sving också)... och blårykaren är inte ens lönt att ta in i hallen - den har inte sån kort svängradie och kan inte köras så långsamt med.
Du FÅR inte ta in den där fula saken i hallen, det ska BARA vara motarder HELA dagen!!! :fatta!

:hihi

Men Crille har satt ett pris för de som kör och festar och ett annat för de som "bara" ska festa, så party blir det oavsett vilket!!! KUL!!! :fyllisar
 
TomK skrev:
Bra det! Festa kan jag, men om jag har någon hoj färdig då vet jag inte - mycket kvar att fixa (kom på att jag nog ska byta sving också)... och blårykaren är inte ens lönt att ta in i hallen - den har inte sån kort svängradie och kan inte köras så långsamt med.

Ja, det är ännu värre nu. 180-kurva runt en pelare. Det är knappt jag kommer runt.

PS. Jag och Magnus körde cross idag, fick gasvajern. Tack! DS.
 
Last edited:
Uhm jag bangar inte på lite körning. Foten är ju inte bra annu så då kan man ju likaväl köra full patte igen....eller?

Yasha skrev:
Så, nu har alla kraschkungar utom en uttalat sig! Mattias, sälla dig i ledet och beklaga dig lite du med, så kan vi andra koncentrera oss på att ordna PARTY se'n!!! :yoparty

Men, ni kommer väl och festar även om ni inte vill köra? :7peta
 
Akra-Linkan skrev:
Uhm jag bangar inte på lite körning. Foten är ju inte bra annu så då kan man ju likaväl köra full patte igen....eller?
JAAAAAAAAAAAA!!! :banana 28/12 är det som gäller!!! :fyllisar

Fri körning 9-16, tidtagning med transpondrar 16-17 och så party efter det! Anmälan till Gokart&Äventyr eller på SSMKs Yahoolista, senast 23/12!

:tummenupp


Edit: Du har ju till och med egen paraplyflicka! :D Även om Crille rekommenderar att man har med sig två... :tungan Frågan är om det räknas om man har med sig paraplypojkar?!? :va

Edit igen!!! Jag är ute och cyklar vad gäller datum... det är ju söndagen den 28/12!!!
 
Last edited:
varberg

Yasha skrev:
JAAAAAAAAAAAA!!! :banana 29/12 är det som gäller!!! :fyllisar

Fri körning 9-16, tidtagning med transpondrar 16-17 och så party efter det! Anmälan till Gokart&Äventyr eller på SSMKs Yahoolista, senast 23/12!

:tummenupp


Edit: Du har ju till och med egen paraplyflicka! :D Även om Crille rekommenderar att man har med sig två... :tungan Frågan är om det räknas om man har med sig paraplypojkar?!? :va


Det blir körning i go carthallen i Varberg efter nyår någongång.
Håll ögonen öppna på forumet.
 
2 saker:

1. Motardsöndagarna i gokarthallen i Södertälje ställs in för jul nu, så ingen körning på söndag den 14/12 och framåt!!! Nya tag den 18:e januari.

2. Supermotardheldag + röjarpartyt som planeras till söndagen den 28/12, riskerar att INTE BLI AV!!! Än så länge för få anmälda och även om vi har till den 23:e på oss att bestämma oss så ÄR DET DAGS NU! Annars finns alltså risk att Crille ställer in. :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top