Du FÅR inte ta in den där fula saken i hallen, det ska BARA vara motarder HELA dagen!!!TomK skrev:Bra det! Festa kan jag, men om jag har någon hoj färdig då vet jag inte - mycket kvar att fixa (kom på att jag nog ska byta sving också)... och blårykaren är inte ens lönt att ta in i hallen - den har inte sån kort svängradie och kan inte köras så långsamt med.
Men Crille har satt ett pris för de som kör och festar och ett annat för de som "bara" ska festa, så party blir det oavsett vilket!!! KUL!!!

28/12 är det som gäller!!!
Frågan är om det räknas om man har med sig paraplypojkar?!?