mr_rockster
www.jsfoto.com
Tjenare!
Nu måste jag börja köra motard igen! Finns inga alternativ. Vart i sverige finns det inomhushall? Hörde något om att det fanns en på 4000m2 i malmö, när är det körning där isf?
Hörde också att det fanns någon stor hall i varberg tror jag det var.
Vi lidköpingspöjkar kan tänka oss att åka en bra bit bara det är heldagskörningar (eller ännu bättre, helhelg...).
Kom igen! Berätta för oss så kommer vi och kör!!!
- Johan, abstinens...
Nu måste jag börja köra motard igen! Finns inga alternativ. Vart i sverige finns det inomhushall? Hörde något om att det fanns en på 4000m2 i malmö, när är det körning där isf?
Hörde också att det fanns någon stor hall i varberg tror jag det var.
Vi lidköpingspöjkar kan tänka oss att åka en bra bit bara det är heldagskörningar (eller ännu bättre, helhelg...).
Kom igen! Berätta för oss så kommer vi och kör!!!
- Johan, abstinens...
Hmm.. kanske vi skulle kunna övertala Chrille att upplåta hallen åt oss en heldag? Allvarligt! Party på lördagen (kan man också ha i hallen iofs...) och så köra hela söndagen!
Jag kan gipsa upp knäna ordentligt på dig innan vi kör så minimerar du ju risken att skada dig igen, hehe Förresten så borde du ju i princip ligga i gipsvagga för jämnan för att klara dig. 
Chrille är på!