Inomhuskörning...

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Tjenare!

Nu måste jag börja köra motard igen! Finns inga alternativ. Vart i sverige finns det inomhushall? Hörde något om att det fanns en på 4000m2 i malmö, när är det körning där isf?

Hörde också att det fanns någon stor hall i varberg tror jag det var.

Vi lidköpingspöjkar kan tänka oss att åka en bra bit bara det är heldagskörningar (eller ännu bättre, helhelg...).

Kom igen! Berätta för oss så kommer vi och kör!!!

- Johan, abstinens...
 
mr_rockster skrev:
Tjenare!

Nu måste jag börja köra motard igen! Finns inga alternativ. Vart i sverige finns det inomhushall? Hörde något om att det fanns en på 4000m2 i malmö, när är det körning där isf?

Hörde också att det fanns någon stor hall i varberg tror jag det var.

Vi lidköpingspöjkar kan tänka oss att åka en bra bit bara det är heldagskörningar (eller ännu bättre, helhelg...).

Kom igen! Berätta för oss så kommer vi och kör!!!

- Johan, abstinens...
Tycker vi drar iväg till Yasha's favvohall i Tälje och huliganiserar en heldag. Då ingår såklart även fest dagen innan. Man kör aldrig så bra som när man är bakis!!!
 
Supermoto skrev:
Tycker vi drar iväg till Yasha's favvohall i Tälje och huliganiserar en heldag. Då ingår såklart även fest dagen innan. Man kör aldrig så bra som när man är bakis!!!
JAAA!!! :yoparty Hmm.. kanske vi skulle kunna övertala Chrille att upplåta hallen åt oss en heldag? Allvarligt! Party på lördagen (kan man också ha i hallen iofs...) och så köra hela söndagen! :banana

Måste dock veta att man blir några stycken, så att inte de stackare som kör blir ruinerade... :(
 
Jag törs inte köra i den hallen :gråta


Yasha skrev:
JAAA!!! :yoparty Hmm.. kanske vi skulle kunna övertala Chrille att upplåta hallen åt oss en heldag? Allvarligt! Party på lördagen (kan man också ha i hallen iofs...) och så köra hela söndagen! :banana

Måste dock veta att man blir några stycken, så att inte de stackare som kör blir ruinerade... :(
 
Yasha skrev:
JAAA!!! :yoparty Hmm.. kanske vi skulle kunna övertala Chrille att upplåta hallen åt oss en heldag? Allvarligt! Party på lördagen (kan man också ha i hallen iofs...) och så köra hela söndagen! :banana

Måste dock veta att man blir några stycken, så att inte de stackare som kör blir ruinerade... :(
Vad sägs om heldag i hallen med efterföljande fest i densamma??? Kanske nån dag i mellandagarna när alla (förhoppningsvis) ändå har ledigt från jobb och ev. utbildningar.

Vad kan det handla om för pengar? Nån som helst känsla för det?

Freddie :7peta Jag kan gipsa upp knäna ordentligt på dig innan vi kör så minimerar du ju risken att skada dig igen, hehe Förresten så borde du ju i princip ligga i gipsvagga för jämnan för att klara dig. Lite orättvist jag vet men man måste ju passa på, hehe
 
Supermoto skrev:
Vad sägs om heldag i hallen med efterföljande fest i densamma??? Kanske nån dag i mellandagarna när alla (förhoppningsvis) ändå har ledigt från jobb och ev. utbildningar.

Vad kan det handla om för pengar? Nån som helst känsla för det?
Mycket bättre förslag!!! Jag kan prata med Chrille om han är i hallen på söndag! :fyllisar
 
Albertsson skrev:
Håller med Freddy den hallen är farlig!
Så, nu har alla kraschkungar utom en uttalat sig! Mattias, sälla dig i ledet och beklaga dig lite du med, så kan vi andra koncentrera oss på att ordna PARTY se'n!!! :yoparty

Men, ni kommer väl och festar även om ni inte vill köra? :7peta
 
Yasha skrev:
Så, nu har alla kraschkungar utom en uttalat sig! Mattias, sälla dig i ledet och beklaga dig lite du med, så kan vi andra koncentrera oss på att ordna PARTY se'n!!! :yoparty

Men, ni kommer väl och festar även om ni inte vill köra? :7peta

Nja tror inte det litar inte på att Liemannen håller sig borta :rolleyes:
 
He he... :hihi Chrille är på! :yoparty

Nu avvaktar vi lämpligt datum för SuperMotardHuliganRöjarParty i Södertälje!!! :banana
 
Jag vill åxå

mr_rockster skrev:
Tjenare!

Nu måste jag börja köra motard igen! Finns inga alternativ. Vart i sverige finns det inomhushall? Hörde något om att det fanns en på 4000m2 i malmö, när är det körning där isf?

Hörde också att det fanns någon stor hall i varberg tror jag det var.

Vi lidköpingspöjkar kan tänka oss att åka en bra bit bara det är heldagskörningar (eller ännu bättre, helhelg...).

Kom igen! Berätta för oss så kommer vi och kör!!!

- Johan, abstinens...
Det i Varberg är på gång det har varit folk där och provkört.

Det är bara de som äger hallen som ska bestämma sig om de vill ha oss där.
Så det är bara att hålla tummarna!
Har ni varit i Skövde o kollat på banan där eller?
 
åååå, kommer det att finnas en baba i varberg så kan ni fet räkna med att jag kommer dit å dönar med min bergare..............biiiatch !!!

Såå lös det nu säger ja !!

Hur lång har ni kommit i förhandlingarna då ?
 
zäza skrev:
Det i Varberg är på gång det har varit folk där och provkört.

Det är bara de som äger hallen som ska bestämma sig om de vill ha oss där.
Så det är bara att hålla tummarna!
Har ni varit i Skövde o kollat på banan där eller?

Då får vi hoppas på det bästa!

Skövde? Innomhus/utomhus?
 
zäza skrev:
Det i Varberg är på gång det har varit folk där och provkört.

Det är bara de som äger hallen som ska bestämma sig om de vill ha oss där.
Så det är bara att hålla tummarna!

När skall de bestämma sig då? Är det lönt att ta med motardhjulen ner över jul och nyår?

Var är det? Vilken hall?
 
jb skrev:
När skall de bestämma sig då? Är det lönt att ta med motardhjulen ner över jul och nyår?

Var är det? Vilken hall?
Appappapp!!! :7peta Du ska ju vara i Södertälje, med motardhjul på, den 28/12!!! :fyllisar



Edit: Datumförvirring!
 
Last edited:
Yasha skrev:
He he... :hihi Chrille är på! :yoparty

Nu avvaktar vi lämpligt datum för SuperMotardHuliganRöjarParty i Södertälje!!! :banana

Bra det! Festa kan jag, men om jag har någon hoj färdig då vet jag inte - mycket kvar att fixa (kom på att jag nog ska byta sving också)... och blårykaren är inte ens lönt att ta in i hallen - den har inte sån kort svängradie och kan inte köras så långsamt med.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top