Inomhuskörning på WRT Racing i Landskrona, Onsdag 15/3

Malmö-motard

Radical Riders
Gick med
16 May 2005
Hoj
ja
Mellan 19.00-21.00. Kostar bara hundra spänn att köra. Som Racehouse men bredare bana och inga stolpar att slå sig på :tungan

Hur många blir vi? :yoparty

1. Malmö-motard
2. Maffan
3. Daniel S
4.
5.
6.
7.

Malmö-motard skrev:
Mellan 19.00-21.00. Kostar bara hundra spänn att köra. Som Racehouse men bredare bana och inga stolpar att slå sig på :tungan

Hur många blir vi? :yoparty

Synd att det är en veckodag, fixa helg så man kan komma!

/Dave

Hur är upplägget?
Är det som i Racehouse att go-kart bokninga går före eller har vi tiden helt för oss själva (inga mimimotos eller fiddys t.ex.).
Uppdelat i 2 grupper? Långsam/snabb
Känns som för långt att åka för lite körning, tyvärr.

chukabowa skrev:
skilnaden till malmö är ca 10 min..

dom har ingea krav där eller?? typ miljöbensin o uppsamlingskärl??

Halmstad-Landskrona 9mil
Halmstad-Malmö 14 mil
Stort att köra 5 mil på tio min... med släp då också eller???

Man får ju ställa avståndet i förhållande till körtid. 2 timmar i Landskrona mot upp mot 5 timmar på racehouse. Dock hade det ju varit kul att testa hallen i Landskrona oxå.

Både uppsamlingskärl & miljösoppa hoppas jag alla kör med oavsett om dom skulle ha det som krav eller inte.

Barrett skrev:
Man får ju ställa avståndet i förhållande till körtid. 2 timmar i Landskrona mot upp mot 5 timmar på racehouse. Dock hade det ju varit kul att testa hallen i Landskrona oxå.

Både uppsamlingskärl & miljösoppa hoppas jag alla kör med oavsett om dom skulle ha det som krav eller inte.
vad jag har hört så e det ingen som kör på miljösoppa i landskrona. ser ut såhär efter ett tag :brinnerup
Dom jag pratat med säger även att det inte e så bra stämning där. det e "race" o inte köra för det e roligt. ingen tar hänsyn till någon osv.

chukabowa skrev:
vad jag har hört så e det ingen som kör på miljösoppa i landskrona. ser ut såhär efter ett tag :brinnerup
Dom jag pratat med säger även att det inte e så bra stämning där. det e "race" o inte köra för det e roligt. ingen tar hänsyn till någon osv.

Jag tänker fan inte ta hänsyn till dig på söndag, flyttar du dig inte kör jag över dig... :död

/Dave

Ey David passa dig. Kastar du inte dig åt sidan sätter jag av dig rakt in i väggen! :hihi

Barrett skrev:
Hur är upplägget?
Är det som i Racehouse att go-kart bokninga går före eller har vi tiden helt för oss själva (inga mimimotos eller fiddys t.ex.).
Uppdelat i 2 grupper? Långsam/snabb
Känns som för långt att åka för lite körning, tyvärr.

Det har varit körningar även på söndagar mellan 18 - 21 så du kan köra in om på söndag kväll och titta.
Det är några veckor sedan jag var där och då var det mycket att önska och man jobbar på det men jag vet inte hur långt man har kommit.
Dålig belysning, inga fläktar, vanlig soppa i dom flesta tankarna, MYCKET RÖK.
15 min minimoto, pocketbike, miniquad mm.
15 min motard inkl 80 cc och rena cross/ enduro hojar med sina 18-21 " hjul.
1 miljon människor i depån, få uttag för däckvärmare.
Men som sagt det är ett tag sedan jag var där så mycket kan ha hänt.

Samota skrev:
Det har varit körningar även på söndagar mellan 18 - 21 så du kan köra in om på söndag kväll och titta.
Det är några veckor sedan jag var där och då var det mycket att önska och man jobbar på det men jag vet inte hur långt man har kommit.
Håller me´ dej! Malmö e ca 100 ggr bättre!

chukabowa skrev:
skilnaden till malmö är ca 10 min..

dom har ingea krav där eller?? typ miljöbensin o uppsamlingskärl??

Både Miljöbensin o Uppsamlingskärl måste väl iaf va minikravet??

Det är ju så man blir mörkrädd när man e nere på Racehouse o tittar, endel har inga kärl o endel har kärl FAST BARA FÖR SOPPAN!! :eek: ....HALLÅ!!! har dom glömt att det finns både vevhus vent och kyl avrinning :va
borde ju va av lika stort intresse för andras del som för sin egen :fakta

...hoppas ingen kommer med frågan VARFÖR det är väl självklart o inge man ska skoja bort

Så finns det ju dom som har tänkt både på sig själva & andra occh har allt korrekt uppsamlat (vilket även är reglementsenligt att ha enligt tävlingsreglementet)

/Mvh
Mangan

Samota skrev:

ha ha håller med dig på varje punkt. Racehouse e steget bättre kan tilläga att det blir jävligt rått i hallen också. Har varit på ägaren angånde miljö bensin, han kan ju sälja soppa o tjäna lite extra på det. Tror i slut änden att det kan bli ett bra ställe bara vi tjatar lite på ägaren.
//h-street

Malmö-motard skrev:

Jag körde med Malmö-motard idag i Landskrona.. Fett som fan med brutala släpp vid pådrag och avslag.. Min hoj kommer gå på bana var gång tillfälle ges, det kan jag lova!!!! :tummenupp

Bra bana och AS - HYGGLO folk... :yoparty :tummenupp :fyllisar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...