Inomhus gävle på SÖNDAG

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Tja

Muppade förbi gocarthallen,

Efter ett på Söndag e vi välkommna att muppa runt lite....... :tummenupp
 
Jag e packad och klar för resan till Francorchamps imorgon jag...
Race... :yoparty
Trevligt med året om race-säsong... hehe.
Men det hade varit kul med lite is-piskande också, iaf en gång/vinter.

Ha så kul i hallen på söndag grabbar, akta pelarna...

Daniel
www.supermotard-racing.com
 
Jag är ruskigt sugen...
men har tyvärr inflamation i ljumsken, men känns det hyffsat så dyker jag upp
 
ÄSCH, på me lite Brääkleen å tejpa med silvertjep, dra i dig en alvedon å gaaaaaasa lite. :)

Klart du ska åka! :tungan

walste skrev:
Jag är ruskigt sugen...
men har tyvärr inflamation i ljumsken, men känns det hyffsat så dyker jag upp
 
Ja just det. Glöm inte att komma med TOM tank eftersom man shoppar "indoorsoppa" på plats, kör ni dit så ha så lite som möjligt då..... :tummenupp

*PÅMINNER*

Danne, låter skoj...... här är statusen så att isarna är muppiga å utomhus går det inte att få någe temp i däcken, så vill man gasa så får man hålla tillgodo med pelarna.... men vi ska försöka att missa dem :tummenupp

Lycka till :banana
 
Tom Byron skrev:
ÄSCH, på me lite Brääkleen å tejpa med silvertjep, dra i dig en alvedon å gaaaaaasa lite. :)

Klart du ska åka! :tungan

Ja åka kan jag men det är kickningarna som blir det värsta
nu när man inte har nån startmotor

jag kommer dit iaf med eller utan hojen
 
Men :4skrika HALLÅ :4skrika

Vi bits nog inte så vi kan nog starta hojen åt dig :tummenupp Kan du köra så är det ju bara att dyka upp, du kan ju stå vid sidan av (Hojen)oxå å kicka i värsta fall.

Att starta hojen är inget du behöver oroa dig för ju :dummer



walste skrev:
Ja åka kan jag men det är kickningarna som blir det värsta
nu när man inte har nån startmotor

jag kommer dit iaf med eller utan hojen
 
Tom Byron skrev:
Danne, låter skoj...... här är statusen så att isarna är muppiga å utomhus går det inte att få någe temp i däcken, så vill man gasa så får man hålla tillgodo med pelarna.... men vi ska försöka att missa dem :tummenupp

Är inte isarna bra ? Här nere är de kanonfina, men det krävs förstås att någon plogat lite först. Jag var ut idag och körde. I morrn blir det isiga skogsvägar (bl.a. inne på Rörken :) ). I veckan ska jag ut till kusten och köra fulldubbad RR-maskin.

/de fria viddernas man
 
Isen suger, idag var vi å grillade på Älgsjön.... (is-mecka i Gävletrakten) det gick hål i massa kurvor, nu snackar vi inte dubbelis utan.......plums ned till botten........ :rolleyes:

Verkar vara den sista helgen här iaf !! Men inte så konstigt om det åker en 10 -15 hojar varje dag varje helg sedan nyår på dessa banor :tungan

ASFALT råKKar........ :lol

TomK skrev:
Är inte isarna bra ? Här nere är de kanonfina, men det krävs förstås att någon plogat lite först. Jag var ut idag och körde. I morrn blir det isiga skogsvägar (bl.a. inne på Rörken :) ). I veckan ska jag ut till kusten och köra fulldubbad RR-maskin.

/de fria viddernas man
 
Men hallå, ta av dig blöjan! Dax att gå en rundtur i Gävles motardträsk :arsele

Du märker väl när du träffar han :tungan

Nä, bröms ska riva motorn, kim ska riva motorn.......hm...... ebbe ska gulla å ........typ så :gnissla

husan_650 skrev:
vem e stolpe??? blire nå fler som du vet? :tummenupp
 
Tom Byron skrev:
Men hallå, ta av dig blöjan! Dax att gå en rundtur i Gävles motardträsk :arsele

Du märker väl när du träffar han :tungan

Nä, bröms ska riva motorn, kim ska riva motorn.......hm...... ebbe ska gulla å ........typ så :gnissla
men hallå ja e ju solo åkare ja :arsele får nog ta o fördjupa mej i träsket!
ska bli sköj imorn iallafall :tummenupp :banana
 
Tom Byron skrev:
Men hallå, ta av dig blöjan! Dax att gå en rundtur i Gävles motardträsk :arsele

Du märker väl när du träffar han :tungan

Nä, bröms ska riva motorn, kim ska riva motorn.......hm...... ebbe ska gulla å ........typ så :gnissla


Hmmmm...... Ja, har inge försvar... bara att jag har en underbar flickvän!! :kär
 
Jo, det var inte direkt så jag klagade,(på att du hade annat på G) bara konstaterade, hehe :tummenupp


Ebbe skrev:
Hmmmm...... Ja, har inge försvar... bara att jag har en underbar flickvän!! :kär
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top