inOFFICIELL SH-poker -|- Tors 5/2 -|- Utmana dina SH-polare/fiender!

jag tycker vi hellre kan minska pengarna men köra oftare?
trist o vänta en månad...

Jag tycker också att det är trist att vänta, men jag tycker inte att vi ska sänka summan. Det blir klart sämre poker när folk inte känner att insatsen, eller vinsten, har någon betydelse.

Jag tycker också att det är trist att vänta, men jag tycker inte att vi ska sänka summan. Det blir klart sämre poker när folk inte känner att insatsen, eller vinsten, har någon betydelse.

:fakta
100:- är dessutom minsta inköp vid privata turrar.

Jag skulle gärna se att det blev lite fler som spelade och om man körde ännu oftare så tror jag det snarare skulle bli tvärtom. Den som väntar på något gott... ;)

Jag skulle gärna se att det blev lite fler som spelade och om man körde ännu oftare så tror jag det snarare skulle bli tvärtom.

Jag tror precis samma sak. Hellre en turre i månaden med 15-25 pers än en varje vecka med 6-8 personer.

Skulle det bli frekventare tror jag mitt intresse skulle sjunka såpass mycket att jag skulle delta mer sällan än idag. Då skulle det bli någon sporadisk turre nån gång per halvår för min del...

Ja jo men man får ju vänta länge på att hämnas..
Nu kommer jag inte ihåg vem som tog ut mig men ändå

Men ok är minsta beloppet 100 kr så är det ju det minsta...

Tänkte ifall 50 var ok om man körde 2ggr månaden istället

om man missar då (som folk verkar göra) så har de en chans till ganska snart...

Men det kanske blir "nothing extra" ifall vi fixar flera turras så kör ni som ni villl.

jag för min del är ju bara med i era turrar, kör inge poker annars för jag vet hur jag blir, galen rent ut sagt :)

SH-turnering på Svenska spel ikväll???

Nån som är sugen på att köra en Sporthojsturnering ikväll (på Svenska Spel) 17 februari? Typ samma upplägg som tidigare turneringar...? Jag är toksugen iallafall, nån mer som vill köra?

Intresse?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...