inOfficiell SH-poker - Utmana dina SH-polare/fiender!

Jo, det måste vara så.
Dark_messenger är som uppslukad av marken och han var mest ivrig, det var därför jag la turren redan denna vecka.

Wersion är också saknad. Han skulle ju bara bli lite sen. Turbojugend har jag sett på forumet idag fast han kanske är reggad. Vet inte vilka alla är på SvS.
Blir det en till nu så riskerar man ju att missa finalbordet :gnissla

Wersion är också saknad. Han skulle ju bara bli lite sen. Turbojugend har jag sett på forumet idag fast han kanske är reggad. Vet inte vilka alla är på SvS.
Blir det en till nu så riskerar man ju att missa finalbordet :gnissla

Det var ett par stycken som hamnade i tidsnöd och skulle vara med om de mot förmodan han till datorn i tid.

Det värsta med att bli någon fler är att man då börjar med typ två 6-bord vilket iofs passar mig ypperligt.... ...men strax därefter lär det slås ihop och då är jag värdelös på att växla över till 10:manna-spel...

Det var ett par stycken som hamnade i tidsnöd och skulle vara med om de mot förmodan han till datorn i tid.

Det värsta med att bli någon fler är att man då börjar med typ två 6-bord vilket iofs passar mig ypperligt.... ...men strax därefter lär det slås ihop och då är jag värdelös på att växla över till 10:manna-spel...

Nu är det 11 så risken är att det blir så. Fast det är rätt lätt, bara att knipa igen röven och bli tajt! :D

Edit: Lätt i teorin alltså :gnissla

Dra helvetes jävla måsbajs på mig...

Blev stressigt och tajt med tid som fasen innan träningen, så i all hast tänkte jag:
"asch men jag tar och reggar mig efter kickboxningen, det hinner jag"

så (o)smart vart jag :dummer

Dra helvetes jävla måsbajs på mig...

Blev stressigt och tajt med tid som fasen innan träningen, så i all hast tänkte jag:
"asch men jag tar och reggar mig efter kickboxningen, det hinner jag"

så (o)smart vart jag :dummer

Man reggar sig på morgonen efter frukost så har man en anledning att skynda sig hem! :)

Tusan oxå! Då rök man då!Kom till finalbordet iallafall:tungan

Håller med Korvgubbe: Tycker inte om 10 manna spel
efter 6 manna.

Syns nästa gång:tummenupp

Tack för en trevlig turre! :tummenupp

Lite flyt på sista handen när jag försökte sno blindsen med 23 off och floppade triss samtidigt som oscar träffade sin femma.

Blev tvåa efter att ha varit CL i stort sett hela tiden. Grattis Newstead! :tummenupp

Tack och bock! Jag hade också ställt in i dina kläder där.

Last edited:
5:a men glad ändå. Igår var vi färre än vanligt men så var det bara den riktigt riktiga döds-mega-eliten som var med.

I februari tJör vi igen och den gången skall jag se till att ha lite mer framförhållning och informera i god tid så vi blir fler.

vem vann!? vem vann!? informera oss syndare! :)

Ni gör la tillräckligt!? kanske denna tråden kunde ha skapats tidigare, men framförallt hänger det ju på oss alla SH-medlemmar (med intresse för poker).
Kudos (marker? hehe) till dig och Dark_Messenger för att ni gör det här i huvudtaget!!

Fan jag skulle ju varit med igår men glömde helt bort. aja då sparade man en hundring iallafall :P

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti