Innan dom visste bättre

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Zoulfly fotade en skön depåbild 2003 på Knudan, på bilden ser vi Road Racing Jesus tillsammans med Broilern från Hallonland, bägge gör sitt bästa för att sätta ungtuppen Oscar på plats.

Bifogat

• solis.JPG
    solis.JPG
    58.3 KB · Visningar: 484
....Chrille 17:de och Oscar kom 18:de, .....

På sista varvet kom jag om honom....... Och sen (eller innan)åkte vi till A-torp och där väntade jag inte riktigt lika länge...tror jag låg före Oscar i 3 varv eller nåt...

Det var på den tiden vi funderade på om Oscar var synskadad och helt saknade ögonvrår.... Han såg aldrig någon i ögonvrån, han vek ner så man fanimej trodde att man skulle klia han i ryggen med framhjulet... :gnissla

På sista varvet kom jag om honom....... Och sen (eller innan)åkte vi till A-torp och där väntade jag inte riktigt lika länge...tror jag låg före Oscar i 3 varv eller nåt...

Det var på den tiden vi funderade på om Oscar var synskadad och helt saknade ögonvrår.... Han såg aldrig någon i ögonvrån, han vek ner så man fanimej trodde att man skulle klia han i ryggen med framhjulet... :gnissla
Humlan surrade in på en 12:e plats, på den tiden så gick han i mål ibland, men efter för många besök hos Jansberg så förvandlades Humlan till Kit-Mumlan...

/N.Ostalgisk

http://www.hyllingems.nu/timing/ShowHeat.asp?S=1&HeatID=251

Xeno kom 5:a, Zoulfly 6:a, Chrille 17:de och Oscar kom 18:de, 8 stycken klotade, det var tuffa tag på medeltiden.

Jalle kom inte ens iväg in i första böj.

1.09,2... Hojan kan fan bara ha gått på två cyllar!:rolleyes:

:rock

JajajajaJAAA....

Gjorde jag?! :va :cool:

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...