Innan dom visste bättre

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Zoulfly fotade en skön depåbild 2003 på Knudan, på bilden ser vi Road Racing Jesus tillsammans med Broilern från Hallonland, bägge gör sitt bästa för att sätta ungtuppen Oscar på plats.

Bifogat

• solis.JPG
    solis.JPG
    58.3 KB · Visningar: 484
....Chrille 17:de och Oscar kom 18:de, .....

På sista varvet kom jag om honom....... Och sen (eller innan)åkte vi till A-torp och där väntade jag inte riktigt lika länge...tror jag låg före Oscar i 3 varv eller nåt...

Det var på den tiden vi funderade på om Oscar var synskadad och helt saknade ögonvrår.... Han såg aldrig någon i ögonvrån, han vek ner så man fanimej trodde att man skulle klia han i ryggen med framhjulet... :gnissla

På sista varvet kom jag om honom....... Och sen (eller innan)åkte vi till A-torp och där väntade jag inte riktigt lika länge...tror jag låg före Oscar i 3 varv eller nåt...

Det var på den tiden vi funderade på om Oscar var synskadad och helt saknade ögonvrår.... Han såg aldrig någon i ögonvrån, han vek ner så man fanimej trodde att man skulle klia han i ryggen med framhjulet... :gnissla
Humlan surrade in på en 12:e plats, på den tiden så gick han i mål ibland, men efter för många besök hos Jansberg så förvandlades Humlan till Kit-Mumlan...

/N.Ostalgisk

http://www.hyllingems.nu/timing/ShowHeat.asp?S=1&HeatID=251

Xeno kom 5:a, Zoulfly 6:a, Chrille 17:de och Oscar kom 18:de, 8 stycken klotade, det var tuffa tag på medeltiden.

Jalle kom inte ens iväg in i första böj.

1.09,2... Hojan kan fan bara ha gått på två cyllar!:rolleyes:

:rock

JajajajaJAAA....

Gjorde jag?! :va :cool:

Last edited:
Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back