Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Two stroke man skrev:2600728Levererar Suzuki sina hojar utan manual nu för tiden?
Hagster skrev:2600903Førlåt. Insåg inte att detta var ett forum dær man inte får stælla frågor.
Någon som inte ær dryg som vill svara?
1. StartaHagster skrev:2600903Førlåt. Insåg inte att detta var ett forum dær man inte får stælla frågor.
Jepp, håller med.Busaberg skrev:2600935Kör som vanligt.Varmkör innan du börjar gasa bara.
Busaberg skrev:2600935Kör som vanligt.Varmkör innan du börjar gasa bara.
Hagster skrev:2600903Førlåt. Insåg inte att detta var ett forum dær man inte får stælla frågor.
Two stroke man skrev:2601423Man får fråga, men varför fråga här om nåt som har bättre svar i manualen? Här får du säkert 10 svar varav 2 bra, 6 halvdana och 2 rent dåliga! Och vem ska du då tro på?
Precis, alla har vi olika kompetensområden. Du är exempelvis extremt duktig på att imitera kända personer.Hagster skrev:2601486Man mærker vilka som har koll och vilka som inte har det. Valmers tex har aldrig koll. Førutom på di:fi vax, det kan han allt om. Manualen ligger 22 mil ifrån mig, dærfør læser jag inte den.
valmers skrev:2601612Precis, alla har vi olika kompetensområden. Du är exempelvis extremt duktig på att imitera kända personer.
En del kallar mig för Kapten Haddock, bara för att jag hängt med dig på Nöjesfabriken.Hagster skrev:2601619Va sa du? Var det Dag Finn du hette?
PutteLiten skrev:
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra