Inköpt Suzuki GS750EF 1985

Hiyttar du kontaktinfo till Grottis så är det han som får den att röra på sig. Enligt rykten hjälpte han ett classic racing-team förra året så han verkar inte ha lagt av. Hade en ES från 83 som första tunga hoj och han köra 45 minuter på den innan jag körde upp på samma hoj. Lyckan när man gled till gymnasiet den dagen var stor...

Effektkurva som en 2-takt med dagens mått men helt OK för sin tid. Dynojet, V&H megafon är budgetlkösningen. Uppåt är det andra förgasare och hybridkit mellan block och cylinder.

Grottis omkom tyvärr på Bulten för några år sedan.
http://www.sporthoj.com/forum/showt...is-omkom-i-olycka-p%E5-Tungelstav%E4gen/page4

Nuförtiden hålls av många Matte Bohlin som den vassaste portaren i denna del av Sverige.
 
Last edited:
Har en ny idé för sidoprojektet.. Det bästa är att stoppa i en GSX-R motor i den, helst en modell L (-90)
fränt eller hur :rock
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top