inget kort. stoppas. vad händer?

TALLE

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2004
Hoj
ZX-6R - 98
Vad händer om man blir stoppad av de blåa o inte har nått kort om man tex vägrar säga vem man är eller vilket pers nummer man har?

eller om man säger polarens pers nr. Kan de på nått sätt sätta dit en då? kolla upp det på nått sätt?

undrade bara :D

då får du nog följa med till station..ev böter..mer vet jag inte!

finns många trådar om det här, sök så hittar du
Det är bättre om du tar körkortet då slipper du oroa dig för farbror blå iaf när det gäller att ha körkort.

TALLE skrev:
Vad händer om man blir stoppad av de blåa o inte har nått kort om man tex vägrar säga vem man är eller vilket pers nummer man har?

eller om man säger polarens pers nr. Kan de på nått sätt sätta dit en då? kolla upp det på nått sätt?

Om du säger polarens person nr så är det väl urkundsförfalskning? Bara det kan ge fängelse isåfall.

TALLE skrev:

bor du i ö-vik ? finns väl bara 1 polis där ? o han kör väl snöskoter ?
nädu... fixa du ett körkort

TALLE skrev:
Är jorden verkligen rund? Varför flyter båtar? Finns du på riktigt?

/A

TALLE skrev:

Dom släpper dig och säger ajabaja :3freak .....Eller så tar dom reda på vem du är,vilket bara är en tidsfråga innan dom vet.

Märks att sommarlovet har börjat.

Vill du ha mc o mc kort så ska du göra som oss alla andra o skaffa dig det på ett seriöst sätt,har du inte kort alls så är det bara o sätta sej i körskolebänken o ta tag i det,för ditt eget bästa o andra medtrafikanter.
:tungan

jag kan fan inte fatta varför det ska behövas ett speciellt kort för att köra mc!!! jag tror nog inte att körskolan har så jla stor inverkan på framförandet av en hoj :va har man B körkort så borde det räcka! då är det värre med småglin på eu moppar som blåser omkring som galningar med 4 kompisar på utan hjälm!..... jag saknar mc kort och kör nog så åtminstone tills jag blir stoppad :yoparty det är ju inte kortet man kör omkring på! och med det kommer inte bättre trafikvett heller! antingen har man det eller inte :7peta

madmagnus skrev:
jag saknar mc kort och kör nog så åtminstone tills jag blir stoppad :yoparty det är ju inte kortet man kör omkring på! och med det kommer inte bättre trafikvett heller! antingen har man det eller inte :7peta

Seriöst ?

Varför blir jag redan trött på såna frågor fast jag bara varit reggad på forumet så kort tid? :huvet :huvet

madmagnus skrev:
jag kan fan inte fatta varför det ska behövas ett speciellt kort för att köra mc!!! jag tror nog inte att körskolan har så jla stor inverkan på framförandet av en hoj :va har man B körkort så borde det räcka! då är det värre med småglin på eu moppar som blåser omkring som galningar med 4 kompisar på utan hjälm!..... jag saknar mc kort och kör nog så åtminstone tills jag blir stoppad :yoparty det är ju inte kortet man kör omkring på! och med det kommer inte bättre trafikvett heller! antingen har man det eller inte :7peta

Det är ganska enkelt att förstå faktiskt, fast det kräver att man har en hjärnkapacitet överstigande ungefär 10% av den normala.

madmagnus skrev:

MEN OM DU KAN KÖRA - SÅ ÄR DET BARA ATT KÖRA UPP SÅ HAR DU KORTET.

Jag lovar det blir jobbigt om man blir stoppad - I was there

BÖTER OCH INDRAGET B-KÖRKORT

Undrar hur många såna här trådar det startats bara senaste veckan?Använder ingen sökfunktionen?

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!